Skocz do zawartości

alternator


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

posiadam viki 2 litry i mam problem z alternatorem, podczas ładownia na początku ma napięcie 14,12 a po około 5 minut spada na 13.65 nie wiem gdzie tkwi przyczyna takiego zachowania alternatora, wymieniłem regulator i nic nie pomogło, po włączeniu świateł i radia oraz nawiewu jest spadek napięcia ładowania przez alternator. jak ktos mógłby poradzic to dziękuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

i bedzie takie obciazenie wielkie dla aku nie jest latwe do zgryzienia!!!!nie ma sie czym przejmowac wszystko jest w normied0 13.04

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość red devil

Ja miałem podobnie u siebie (C20NE) tylko mi spadało ostro poniżej 13 :P co sie okazało jak regulator wymieniłem, że dalej to samo, a wina tkwiła w zmasowaniu alternatora, poprostu nie łapał masy odpowiednio i świrował przez to, tylko że u mnie nie szło już świateł zapalić, bo po włączeniu świateł, wszystko zaliczało padaczke :? ale naszczęście już jest spoksik ??? wymieniłem przewód masowy i jest oki :shock: także sprawdź kolego zmasowanie altka :wink:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

tylko wszędzie piszą ,że ładowanie powinno byc w granicach 13,8 - 12,4 V. z masą walczyłem porobiłem nowe na akumulator i didatkową na silnik objawy takie same- tj. nic nie pomogło. spadek jest też na samym alternatorze , także wina tkwi w nim . ale i tak będę jeżdził viki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Cześć. Po rozruchu alternatror doładowywuje akumulatr. Uzpełnia go o mocpobraną do rozuchu. Jak masz ochhotę się pobawiś zrób sobie voltomierz w kabinie taki prowizoryczny i sprawdz jak ci sie sprawuje alternator w czasie jadzy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

złosliwośc przedmiotów martwych, matrwią mnie te skoki ładowania gdyż mam nowy akumulator i nie chciałbym go popsuc. sprawdzałem na innych samochodach typu ford i polonez czy fiat i tam nie było takich spdków napięc ładowania.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

jaki to altek bosch czy delco

jak bosch to sprawdz masy dobrze i wczysc styki laczenia mas

jak delco to bezwzgledna wymniana zestawu diod i reg napiecia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

jest to bosch, czysciłem przewody, wyrównałem pierścienie ślizgowe, zmieniłem regulator napięcia , założyłem nową masę z akumulatora i dugą łączącą alternator z zilnikiem jest lepiej ale są i tak spadki napięcia po krótkiej pracy alternatora .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
Gość Anonymous

Słuchaj tego co mowi rox.Skoro masz prawo jazdy to masz co najmniej 17lat i powinienes wiedziec to ze szkoly ze podłaczjac obciążenie do zrodła napiecia zawsze wystepuje spadek napiecia 5-10% to normalne tym bardziej ze masz doczynienia z 12 voltami.Im wieksze obciazenie tym wiekszy spadek a swiatła(mijania lub drogowe),radio(kiedy głośno gra) i dmuchawa to obok ogrzewanych eletrycznie bajerów to najwieksze odbiorniki.Dlatego ten spadek który masz to nic.Mozesz sie martwic kiedy przy małym obciazeniu i na wolnych obrotach napiecie spadnie ponizej 13 volt.Mało tago bardzo wazny jest tez prad ładowania ale tego zwykłym miernikiem nie zmierzysz.Nie wiem jak z tym alternatorem DELCO ale diody to sie wymieniało w maluchu albo w fiacie teraz wymienia sie cały szczotkotrzymacz.Mam nadzieje ze troche ci pomogłem.Mozesz mi wierzyc bo jestem elektrykiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności