Gość piotrussss89 Opublikowano 26 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2009 Witajcie;p udało mi się wymienic maglownice..cięzko było ale 10 godzin i poszło;p ale jest problem..wszystko ładnie pięknie po skrecane płynu wspomaganiu full!! ale na prostych kołach robie 1 i 1/2 obrotu w lewo i koła są skręcone w lewo za to z wyprostowanych 1/2 czyli pół obrotu w prawo i koła się skręcają tak ze zakręt w prawo robie jak autobusem Opel astra f 1,6i nie mam pojecia co moze by..czy to wina maglownicy?z zewnatrz troche się rózni od starej tamta była jak by ze wzorkami takie kwadraciki a ta jest gładka(z zewnątrz) Pomocy!! [ Dodano: Czw Mar 26, 2009 23:18 ] stara wyglądała tak: http://allegro.pl/item591025321_maglownica_przekladnia_opel_astra_1_7_td_isuzu.html a nowa tak: http://allegro.pl/item594534867_opel_astra_rok_96_przekladnia_kierownicza.html Codzi mi o końcówki jedna ma gładką:(nowa) a druga w kratke(stara) nie piszemy dużymi literami''regulamin'' poprawiłem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19037-maglownica/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2009 Witam tez robilem taka przekladke ale nie bylo problemu, oczywiscie konieczne bylo ustawienie zbieznosci. z tego co pamietam wszystko jest tak skonstruowane ze nieda sie nic zamienic czy przekrecic.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19037-maglownica/#findComment-181878 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrussss89 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 no własnie nie da sie.4 sróby mocujące plus tak w kolumnie.. no i na drazki dwa otworki..na to wygląda ze przekładnia jest walnięta najprawdopodobniej..prawda?odpowiedzcie Prosze!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19037-maglownica/#findComment-181057 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 30 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2009 piotrussss89, sory kolego ale nikt ci nie pomoże jeśli nie opiszesz dokładnie co i jak a najlepiej fotki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19037-maglownica/#findComment-181045 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrussss89 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Ale po co fotki? słuchajcie zdemontowałem starą maglownice,koła oraz kierownica była ustawiona w pozycji prostej,zamontowałem nową maglownice przykręciłem do karoserii na te 4 śrubki co są,wbiłem kolumnę kierownicy w przeznaczone do tego miejsce.Wszystko po sklecałem,nalałem płynu (nie cieknie o to chodziło:) ) no i wyjazd z garażu..wsteczny,koła w ruch lewo skręt i już jestem na zewnątrz..Jazda próbna..Do przodu ..skręt w lewo..idealnie,(2obtoty) Nadeszła chwila na skręt w prawo..no i lipa (1/2 obrotu) i koniec dalej się koła nie skręcają..tylko tak minimalnie..No i jestem w dupie..Bo nie mogę skręcać w prawo..a jak wiemy na lewo skręcie daleko nie zajadę.. myślę ze wyjaśniłem prosto i zrozumiale.. a i jeszcze jedno na maxymalnym skręcie w prawo czyli nie cały jeden brót dzwięk jest taki jak na maxymalnym w lewo..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19037-maglownica/#findComment-180645 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość xflash Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 piotrussss89, sory kolego ale nikt ci nie pomoże jeśli nie opiszesz dokładnie co i jak a najlepiej fotkiWitam. Pomoże pomoże bo piotrussss89 jasno opisal problem już na początku, a fotki to chyba żadne tu nie są potrzebne.piotrussss89, zrób tak: przy maksymalnie skręconej kierownicy (w lewo lub w prawo) wyznacz sobie i zaznacz np. kawałkiem taśmy jakieś miejsce na kierownicy (np idealnie na samej górze), potem kręcąc maksymalnie w drugą stronę dokładnie policz ilość obrotów kierownicy (patrząc na twoje zaznaczenie taśmą), po czym wyznacz dokładną połowę obrotów (nie zwracaj w ogóle uwagi na to że kierownica będzie krzywo, tylko patrz na twoje oznaczenie) - czyli tak w prostym tłumaczeniu jeżeli od końca do końca jest np 3,5 obr, to od maksymalnego skrętu przekręć jeden i trzy czarte obrotu i zostaw w tym położeniu. Wtedy napewno koła będą skręcone. Możesz wtedy spróbować przekręcić końcówkami drążków żeby koła wyprostować, a potem zdjąć kierownicę i włożyć w prostym położeniu. Nie twierdzę, że to jest na 100% rozwiązanie twojego problemu, bo koncowki drażków mogą się nie chciec przekrecic az o tyle zeby kola wyprostowac. Ktoś mógł wcześniej źle złożyć tą przekładnię. Nie jest to bardzo skomplikowane (sam kiedyś rozkręciłem podobną przekładnię)- ważne jest wtedy położenie wałka przekładni, którym kręci kierownica podczas wkładania płaskiej zębatki przekładni (zanim zacznie się wkładać zębatkę wałek można ustawiać w różnych położeniach). Po złożeniu można na sucho kręcić i sprawdzać ilość obrotów w jedną i drugą stronę i czy w równej połowie od maksymalnych położeń wałek ustawiony jest wizualnie prosto. pozdrrr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19037-maglownica/#findComment-180562 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gomezzz1 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Ktoś mógł wcześniej źle złożyć tą przekładnię. Nie jest to bardzo skomplikowane (ja sam kiedyś rozkręciłem taką przekładnię)- ważne jest wtedy położenie wałka podczas wkładania płaskiej zębatki przekładni i po złożeniu na sucho można potem kręcić i sprawdzać ilość obrotów w jedną i drugą stronę. na 99% jest tak jak napisał kolegaxflash, przyjrzyj się całej przekładni czy była rozbierana...jeżeli była tzn., że ktoś ją źle złożył i trzeba będzię ją ponownie rozebrać i złożyć tak jak należy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19037-maglownica/#findComment-180452 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotrussss89 Opublikowano 2 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2009 dobra spróbuje.. rozbiore starą maglownice zobacze co i jak no i najwyzej rozbiore ta nową i złoze jeszcze raz ale (zeby działała) [ Dodano: Czw Kwi 02, 2009 23:09 ] no niestety..nie ma śladów rozbierania..a nie da rady aż o tyle przekręci drążków wiec lipa na maxa..kolejny tydzień bez auta..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19037-maglownica/#findComment-180201 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2009 a jak wymieniales maglownice wymieniales drazki? moze jest roznica w dlugosciach, hmm choc watpie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19037-maglownica/#findComment-179856 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.