Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość piotrussss89

Witajcie;p udało mi się wymienic maglownice..cięzko było ale 10 godzin i poszło;p ale jest problem..wszystko ładnie pięknie po skrecane płynu wspomaganiu full!! ale na prostych kołach robie 1 i 1/2 obrotu w lewo i koła są skręcone w lewo za to z wyprostowanych 1/2 czyli pół obrotu w prawo i koła się skręcają tak ze zakręt w prawo robie jak autobusem ;) Opel astra f 1,6i nie mam pojecia co moze by..czy to wina maglownicy?z zewnatrz troche się rózni od starej tamta była jak by ze wzorkami takie kwadraciki a ta jest gładka(z zewnątrz) Pomocy!!

 

[ Dodano: Czw Mar 26, 2009 23:18 ]

stara wyglądała tak:

 

http://allegro.pl/item591025321_maglownica_przekladnia_opel_astra_1_7_td_isuzu.html

 

a nowa tak:

 

http://allegro.pl/item594534867_opel_astra_rok_96_przekladnia_kierownicza.html

 

 

 

Codzi mi o końcówki jedna ma gładką:(nowa) a druga w kratke(stara)

 

nie piszemy dużymi literami''regulamin'' poprawiłem

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19037-maglownica/
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam tez robilem taka przekladke ale nie bylo problemu, oczywiscie konieczne bylo ustawienie zbieznosci. z tego co pamietam wszystko jest tak skonstruowane ze nieda sie nic zamienic czy przekrecic.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19037-maglownica/#findComment-181878
Udostępnij na innych stronach

Gość piotrussss89

no własnie nie da sie.4 sróby mocujące plus tak w kolumnie.. no i na drazki dwa otworki..na to wygląda ze przekładnia jest walnięta najprawdopodobniej..prawda?odpowiedzcie Prosze!

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19037-maglownica/#findComment-181057
Udostępnij na innych stronach

Gość piotrussss89

Ale po co fotki? słuchajcie zdemontowałem starą maglownice,koła oraz kierownica była ustawiona w pozycji prostej,zamontowałem nową maglownice przykręciłem do karoserii na te 4 śrubki co są,wbiłem kolumnę kierownicy w przeznaczone do tego miejsce.Wszystko po sklecałem,nalałem płynu (nie cieknie o to chodziło:) ) no i wyjazd z garażu..wsteczny,koła w ruch lewo skręt i już jestem na zewnątrz..Jazda próbna..Do przodu ..skręt w lewo..idealnie,(2obtoty) Nadeszła chwila na skręt w prawo..no i lipa (1/2 obrotu) i koniec dalej się koła nie skręcają..tylko tak minimalnie..No i jestem w dupie..Bo nie mogę skręcać w prawo..a jak wiemy na lewo skręcie daleko nie zajadę.. :evil:

 

 

 

myślę ze wyjaśniłem prosto i zrozumiale.. :evil: a i jeszcze jedno na maxymalnym skręcie w prawo czyli nie cały jeden brót dzwięk jest taki jak na maxymalnym w lewo..

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19037-maglownica/#findComment-180645
Udostępnij na innych stronach

piotrussss89, sory kolego ale nikt ci nie pomoże jeśli nie opiszesz dokładnie co i jak a najlepiej fotki

Witam. Pomoże pomoże bo piotrussss89 jasno opisal problem już na początku, a fotki to chyba żadne tu nie są potrzebne.

piotrussss89, zrób tak: przy maksymalnie skręconej kierownicy (w lewo lub w prawo) wyznacz sobie i zaznacz np. kawałkiem taśmy jakieś miejsce na kierownicy (np idealnie na samej górze), potem kręcąc maksymalnie w drugą stronę dokładnie policz ilość obrotów kierownicy (patrząc na twoje zaznaczenie taśmą), po czym wyznacz dokładną połowę obrotów (nie zwracaj w ogóle uwagi na to że kierownica będzie krzywo, tylko patrz na twoje oznaczenie) - czyli tak w prostym tłumaczeniu jeżeli od końca do końca jest np 3,5 obr, to od maksymalnego skrętu przekręć jeden i trzy czarte obrotu i zostaw w tym położeniu. Wtedy napewno koła będą skręcone. Możesz wtedy spróbować przekręcić końcówkami drążków żeby koła wyprostować, a potem zdjąć kierownicę i włożyć w prostym położeniu. Nie twierdzę, że to jest na 100% rozwiązanie twojego problemu, bo koncowki drażków mogą się nie chciec przekrecic az o tyle zeby kola wyprostowac. Ktoś mógł wcześniej źle złożyć tą przekładnię. Nie jest to bardzo skomplikowane (sam kiedyś rozkręciłem podobną przekładnię)- ważne jest wtedy położenie wałka przekładni, którym kręci kierownica podczas wkładania płaskiej zębatki przekładni (zanim zacznie się wkładać zębatkę wałek można ustawiać w różnych położeniach). Po złożeniu można na sucho kręcić i sprawdzać ilość obrotów w jedną i drugą stronę i czy w równej połowie od maksymalnych położeń wałek ustawiony jest wizualnie prosto. pozdrrr

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19037-maglownica/#findComment-180562
Udostępnij na innych stronach

Ktoś mógł wcześniej źle złożyć tą przekładnię. Nie jest to bardzo skomplikowane (ja sam kiedyś rozkręciłem taką przekładnię)- ważne jest wtedy położenie wałka podczas wkładania płaskiej zębatki przekładni i po złożeniu na sucho można potem kręcić i sprawdzać ilość obrotów w jedną i drugą stronę.

na 99% jest tak jak napisał kolegaxflash, przyjrzyj się całej przekładni czy była rozbierana...jeżeli była tzn., że ktoś ją źle złożył i trzeba będzię ją ponownie rozebrać i złożyć tak jak należy.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19037-maglownica/#findComment-180452
Udostępnij na innych stronach

Gość piotrussss89

dobra spróbuje.. rozbiore starą maglownice zobacze co i jak no i najwyzej rozbiore ta nową i złoze jeszcze raz ale (zeby działała) :?:

 

[ Dodano: Czw Kwi 02, 2009 23:09 ]

no niestety..nie ma śladów rozbierania..a nie da rady aż o tyle przekręci drążków wiec lipa na maxa..kolejny tydzień bez auta..

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19037-maglownica/#findComment-180201
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności