Skocz do zawartości

Maglownica !!


Gość piotrussss89

Rekomendowane odpowiedzi

Gość piotrussss89

Witajcie;p udało mi się wymienic maglownice..cięzko było ale 10 godzin i poszło;p ale jest problem..wszystko ładnie pięknie po skrecane płynu wspomaganiu full!! ale na prostych kołach robie 1 i 1/2 obrotu w lewo i koła są skręcone w lewo za to z wyprostowanych 1/2 czyli pół obrotu w prawo i koła się skręcają tak ze zakręt w prawo robie jak autobusem ;) Opel astra f 1,6i nie mam pojecia co moze by..czy to wina maglownicy?z zewnatrz troche się rózni od starej tamta była jak by ze wzorkami takie kwadraciki a ta jest gładka(z zewnątrz) Pomocy!!

 

[ Dodano: Czw Mar 26, 2009 23:18 ]

stara wyglądała tak:

 

http://allegro.pl/item591025321_maglownica_przekladnia_opel_astra_1_7_td_isuzu.html

 

a nowa tak:

 

http://allegro.pl/item594534867_opel_astra_rok_96_przekladnia_kierownicza.html

 

 

 

Codzi mi o końcówki jedna ma gładką:(nowa) a druga w kratke(stara)

 

nie piszemy dużymi literami''regulamin'' poprawiłem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam tez robilem taka przekladke ale nie bylo problemu, oczywiscie konieczne bylo ustawienie zbieznosci. z tego co pamietam wszystko jest tak skonstruowane ze nieda sie nic zamienic czy przekrecic.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość piotrussss89

no własnie nie da sie.4 sróby mocujące plus tak w kolumnie.. no i na drazki dwa otworki..na to wygląda ze przekładnia jest walnięta najprawdopodobniej..prawda?odpowiedzcie Prosze!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość piotrussss89

Ale po co fotki? słuchajcie zdemontowałem starą maglownice,koła oraz kierownica była ustawiona w pozycji prostej,zamontowałem nową maglownice przykręciłem do karoserii na te 4 śrubki co są,wbiłem kolumnę kierownicy w przeznaczone do tego miejsce.Wszystko po sklecałem,nalałem płynu (nie cieknie o to chodziło:) ) no i wyjazd z garażu..wsteczny,koła w ruch lewo skręt i już jestem na zewnątrz..Jazda próbna..Do przodu ..skręt w lewo..idealnie,(2obtoty) Nadeszła chwila na skręt w prawo..no i lipa (1/2 obrotu) i koniec dalej się koła nie skręcają..tylko tak minimalnie..No i jestem w dupie..Bo nie mogę skręcać w prawo..a jak wiemy na lewo skręcie daleko nie zajadę.. :evil:

 

 

 

myślę ze wyjaśniłem prosto i zrozumiale.. :evil: a i jeszcze jedno na maxymalnym skręcie w prawo czyli nie cały jeden brót dzwięk jest taki jak na maxymalnym w lewo..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

piotrussss89, sory kolego ale nikt ci nie pomoże jeśli nie opiszesz dokładnie co i jak a najlepiej fotki

Witam. Pomoże pomoże bo piotrussss89 jasno opisal problem już na początku, a fotki to chyba żadne tu nie są potrzebne.

piotrussss89, zrób tak: przy maksymalnie skręconej kierownicy (w lewo lub w prawo) wyznacz sobie i zaznacz np. kawałkiem taśmy jakieś miejsce na kierownicy (np idealnie na samej górze), potem kręcąc maksymalnie w drugą stronę dokładnie policz ilość obrotów kierownicy (patrząc na twoje zaznaczenie taśmą), po czym wyznacz dokładną połowę obrotów (nie zwracaj w ogóle uwagi na to że kierownica będzie krzywo, tylko patrz na twoje oznaczenie) - czyli tak w prostym tłumaczeniu jeżeli od końca do końca jest np 3,5 obr, to od maksymalnego skrętu przekręć jeden i trzy czarte obrotu i zostaw w tym położeniu. Wtedy napewno koła będą skręcone. Możesz wtedy spróbować przekręcić końcówkami drążków żeby koła wyprostować, a potem zdjąć kierownicę i włożyć w prostym położeniu. Nie twierdzę, że to jest na 100% rozwiązanie twojego problemu, bo koncowki drażków mogą się nie chciec przekrecic az o tyle zeby kola wyprostowac. Ktoś mógł wcześniej źle złożyć tą przekładnię. Nie jest to bardzo skomplikowane (sam kiedyś rozkręciłem podobną przekładnię)- ważne jest wtedy położenie wałka przekładni, którym kręci kierownica podczas wkładania płaskiej zębatki przekładni (zanim zacznie się wkładać zębatkę wałek można ustawiać w różnych położeniach). Po złożeniu można na sucho kręcić i sprawdzać ilość obrotów w jedną i drugą stronę i czy w równej połowie od maksymalnych położeń wałek ustawiony jest wizualnie prosto. pozdrrr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ktoś mógł wcześniej źle złożyć tą przekładnię. Nie jest to bardzo skomplikowane (ja sam kiedyś rozkręciłem taką przekładnię)- ważne jest wtedy położenie wałka podczas wkładania płaskiej zębatki przekładni i po złożeniu na sucho można potem kręcić i sprawdzać ilość obrotów w jedną i drugą stronę.

na 99% jest tak jak napisał kolegaxflash, przyjrzyj się całej przekładni czy była rozbierana...jeżeli była tzn., że ktoś ją źle złożył i trzeba będzię ją ponownie rozebrać i złożyć tak jak należy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość piotrussss89

dobra spróbuje.. rozbiore starą maglownice zobacze co i jak no i najwyzej rozbiore ta nową i złoze jeszcze raz ale (zeby działała) :?:

 

[ Dodano: Czw Kwi 02, 2009 23:09 ]

no niestety..nie ma śladów rozbierania..a nie da rady aż o tyle przekręci drążków wiec lipa na maxa..kolejny tydzień bez auta..

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności