Skocz do zawartości

Brak mocy na niskich biegach.


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam

Mam problem z moim oplem tigrą 1.4, brakuje mu mocy na pierwszym biegu ciężko wjechać pod górkę, strasznie jest mułowata. Ale jak już ruszę to potem jedzie w miarę OK, poza tym że obroty do 4,5 tyś obr. idą dość szybko a później bardzo powoli tak jakby nagle dostawała muła.

 

Wymieniłem

Świece (ok 2 miesiące temu)

Kable WN

Wywalony katalizator wstawiona strumienica

Wymieniony środkowy tłumik a ostatni jest przelotowy

Filtr paliwa

Filtr powietrza

 

EGR jest zaślepiony

 

Wszystkie te rzeczy wymieniłem po wystąpieniu usterki i żadnej poprawy.

 

Dzieje się to na zimnym i ciepłym silniku.

 

Błędów żadnych nie ma, oleju nie pali, płynu chłodniczego nie ubywa.

 

Myślę że to może być:

Czujnik temp. na komputer

Sonda lambda

 

Poza tym czeka mnie wymiana pompy wody (i rozrządu) bo autko bardzo szybko się grzeje, nawet na trasie jak jadę powyżej 100 to temp. się podnosi. Więc pewnie to będzie pompa.

 

Proszę o jakieś rady, bo autko praktycznie z dnia na dzień się popsuło

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

A nie slizga Ci się czasami sprzęgło? Nie mogę pojąc braku mocy na jedynce a potem jest OK.

Co do twych nadzieji odnośnie pompy to nic z tego , ta pompa może lać na uszczelnieniu ale zeby straciła wydajność to raczej nie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam

Wymieniłem ten czujnik temp. i o niebo lepiej jest na wysokich obrotach tz. od 3 tyś. w górę, ale dalej mam problem z dolną wartością obrotów tak jakby się dławił jak naciskam na gaz.

 

A co do temp. silnika to pewnie termostat, ale pompa też do wymiany bo piszczy, chyba że do napinacz paska wieloklinowego. Sprawdzę to na czasie.

Na razie muszę wyeliminować pierwszy problem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość robertnet

ale dalej mam problem z dolną wartością obrotów tak jakby się dławił jak naciskam na gaz.

Wywalony katalizator wstawiona strumienica

Wymieniony środkowy tłumik a ostatni jest przelotowy

nie podoba mi sie taki setup, wydech jest za luzny- prawdopodobna przyczyna mulenia na niższych obr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności