Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Zacznę od początku dałem do mechanika auto ,które pracowało bez problemu ,aby wymienił olej ,okazało się ze urwał mi srubę spustową i przegwintował z 14 na 16 bez zdejmowania miski, ciekaw jestem gdzie podziały się wióry i opyłki z gwintowania, aby nagwitować ,odkręcał korektor i urwał jeszcze 3 szpilki które również rozwiercał i po przejechaniu około 70 km zapaliła kontrolka ciśnienia oleju i silnik zgasł ,nie prubowałem już go uruchamiać i zacholowałem go do mechaniora ,który wymieniał olej , jeszcze go uruchomił, właśnie nie wiem po co i stwierdził ze padła pompa oleju i dlatego niema ciśnienia po zdięciu miski okazało się ze na 3 korbowodzie nie ma smarowania, stwierdził iż na wale kanał smarujący panewkę, został zatkany przez nagar z silnika, po zdięciu panewki okazało się ze panewka i wał są przetarte wał trzeba dać do szlifu kupić kpl panewek , a co najlepsze zakupiłem już pompę bo twierdził ze to pompa na 99 procent pytanie kto jest tu winny, jak podejść do tej sytuacji prawnie i czy trzeba wyciągać silnik aby wyciągnąć wał Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19460-silnik-opel-sintra-22-16v-du%C5%BCe-problemy/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baki Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Witam. Wyrazy współczucia ale to nie mechanik , żeby zerwac gwint w korku spustowym oleju to trzeba być partaczem , szczegółnie że tam jest smar i jeszcze podkładka gumowa tzw. oring. Zeby wymontować wałek rozrzadu nietrzeba wyciągać silnika. Ale żeby wymontować wal to niestety silnik z auta. Potrzebne materiały posyłam na poczte . Pozdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19460-silnik-opel-sintra-22-16v-du%C5%BCe-problemy/#findComment-178104 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Dzięki ale jak to rozwiązać prawnie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19460-silnik-opel-sintra-22-16v-du%C5%BCe-problemy/#findComment-178095 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość t0mall Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Prawnie kolego to tylko przez rzeczoznawcę i sąd.Jeśli rzeczoznawca stwierdzi że to wina mechanika to może się przestraszy i pójdzie na ugodę.Jeśli nie to niestety pozostaje sąd.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19460-silnik-opel-sintra-22-16v-du%C5%BCe-problemy/#findComment-177118 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 W mijej sintrze po przekroczeniu 120 zapala się kontrolka ABS i oczywiście przestaje pracować szybkościomierz . Kto wie co to za problem , wydaje mi się ,że to czujnik ABS przy kole ale nie jestem pewien.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19460-silnik-opel-sintra-22-16v-du%C5%BCe-problemy/#findComment-174729 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 już o tym było http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=25750&highlight=czujnik+abs   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19460-silnik-opel-sintra-22-16v-du%C5%BCe-problemy/#findComment-174678 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.