Skocz do zawartości

silnik opel sintra 2,2 16V duże problemy


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Zacznę od początku dałem do mechanika auto ,które pracowało bez problemu ,aby wymienił olej ,okazało się ze urwał mi srubę spustową i przegwintował z 14 na 16 bez zdejmowania miski, ciekaw jestem gdzie podziały się wióry i opyłki z gwintowania, aby nagwitować ,odkręcał korektor i urwał jeszcze 3 szpilki które również rozwiercał i po przejechaniu około 70 km zapaliła kontrolka ciśnienia oleju i silnik zgasł ,nie prubowałem już go uruchamiać i zacholowałem go do mechaniora ,który wymieniał olej , jeszcze go uruchomił, właśnie nie wiem po co i stwierdził ze padła pompa oleju i dlatego niema ciśnienia po zdięciu miski okazało się ze na 3 korbowodzie nie ma smarowania, stwierdził iż na wale kanał smarujący panewkę, został zatkany przez nagar z silnika, po zdięciu panewki okazało się ze panewka i wał są przetarte wał trzeba dać do szlifu kupić kpl panewek , a co najlepsze zakupiłem już pompę bo twierdził ze to pompa na 99 procent pytanie kto jest tu winny, jak podejść do tej sytuacji prawnie i czy trzeba wyciągać silnik aby wyciągnąć wał Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19460-silnik-opel-sintra-22-16v-du%C5%BCe-problemy/
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Wyrazy współczucia ale to nie mechanik , żeby zerwac gwint w korku spustowym oleju

to trzeba być partaczem , szczegółnie że tam jest smar i jeszcze podkładka gumowa

tzw. oring.

Zeby wymontować wałek rozrzadu nietrzeba wyciągać silnika.

Ale żeby wymontować wal to niestety silnik z auta.

Potrzebne materiały posyłam na poczte .

Pozdr.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19460-silnik-opel-sintra-22-16v-du%C5%BCe-problemy/#findComment-178104
Udostępnij na innych stronach

Prawnie kolego to tylko przez rzeczoznawcę i sąd.Jeśli rzeczoznawca stwierdzi że to wina mechanika to może się przestraszy i pójdzie na ugodę.Jeśli nie to niestety pozostaje sąd.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19460-silnik-opel-sintra-22-16v-du%C5%BCe-problemy/#findComment-177118
Udostępnij na innych stronach

W mijej sintrze po przekroczeniu 120 zapala się kontrolka ABS i oczywiście przestaje pracować szybkościomierz . Kto wie co to za problem , wydaje mi się ,że to czujnik ABS przy kole ale nie jestem pewien.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19460-silnik-opel-sintra-22-16v-du%C5%BCe-problemy/#findComment-174729
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności