Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Zacznę od początku dałem do mechanika auto ,które pracowało bez problemu ,aby wymienił olej ,okazało się ze urwał mi srubę spustową i przegwintował z 14 na 16 bez zdejmowania miski, ciekaw jestem gdzie podziały się wióry i opyłki z gwintowania, aby nagwitować ,odkręcał korektor i urwał jeszcze 3 szpilki które również rozwiercał i po przejechaniu około 70 km zapaliła kontrolka ciśnienia oleju i silnik zgasł ,nie prubowałem już go uruchamiać i zacholowałem go do mechaniora ,który wymieniał olej , jeszcze go uruchomił, właśnie nie wiem po co i stwierdził ze padła pompa oleju i dlatego niema ciśnienia po zdięciu miski okazało się ze na 3 korbowodzie nie ma smarowania, stwierdził iż na wale kanał smarujący panewkę, został zatkany przez nagar z silnika, po zdięciu panewki okazało się ze panewka i wał są przetarte wał trzeba dać do szlifu kupić kpl panewek , a co najlepsze zakupiłem już pompę bo twierdził ze to pompa na 99 procent pytanie kto jest tu winny, jak podejść do tej sytuacji prawnie i czy trzeba wyciągać silnik aby wyciągnąć wał Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baki Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Witam. Wyrazy współczucia ale to nie mechanik , żeby zerwac gwint w korku spustowym oleju to trzeba być partaczem , szczegółnie że tam jest smar i jeszcze podkładka gumowa tzw. oring. Zeby wymontować wałek rozrzadu nietrzeba wyciągać silnika. Ale żeby wymontować wal to niestety silnik z auta. Potrzebne materiały posyłam na poczte . Pozdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Dzięki ale jak to rozwiązać prawnie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość t0mall Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Prawnie kolego to tylko przez rzeczoznawcę i sąd.Jeśli rzeczoznawca stwierdzi że to wina mechanika to może się przestraszy i pójdzie na ugodę.Jeśli nie to niestety pozostaje sąd.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 W mijej sintrze po przekroczeniu 120 zapala się kontrolka ABS i oczywiście przestaje pracować szybkościomierz . Kto wie co to za problem , wydaje mi się ,że to czujnik ABS przy kole ale nie jestem pewien.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 już o tym było http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=25750&highlight=czujnik+abs   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.