Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mammałe pytanko, Mianowice podczas jazdy około 10 min wyskoczył mi błąd 47 dojechałem na miejsce i wyłączyłem auto. Po ponownym uruchomieniu nie świeciło,jak ruszyłem to po 15 min się zaświeciło. Za 3 razem jak odpaliłem i jechałem z 40 min to ani razu nie świeciło. Czy ERG się zabrudziło i popuściło potem? aha jeszcze przed tym 3 razem włą./i wył. stacyjkę 20 razy.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19611-wyskoczy%C5%82-b%C5%82%C4%85d-47/
Udostępnij na innych stronach

Miałem taką samą sytuacje. Zaślepiłem EGR-a, i pomogło, ale parę dni temu znowu wyskoczył błąd 47.

Po odkręceniu EGR-a okazało się że zaślepka ( wycięta z aluminiowej puszki ) się przepaliła

i zawór mocno się zasyfił.

Porządne czyszczenie wystarczyło, tym razem już nie zaślepiałem.

Jak do tej pory nic mi nie wyświetla.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19611-wyskoczy%C5%82-b%C5%82%C4%85d-47/#findComment-176643
Udostępnij na innych stronach

( wycięta z aluminiowej puszki )

nie zaslepia sie tego tak cienkim aluminium a w dodatku takim stopem jaki jest w puszcze - przeciez taka puszka potrafi sie spalic w ognisku, a spaliny idace do EGRa maja podobna temperature...

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19611-wyskoczy%C5%82-b%C5%82%C4%85d-47/#findComment-176635
Udostępnij na innych stronach

Wtedy był to jedyny materiał który według mnie nadawał się na taka zaślepkę.

Teraz już wiem że jest za słaby ( chociaż przejeździłem z nią prawie rok ) :D

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19611-wyskoczy%C5%82-b%C5%82%C4%85d-47/#findComment-176629
Udostępnij na innych stronach

hmmm zobaczymy czy teraz będzie wyskakiwało :D jak wyskoczy to do mechanika bo nie mam sprzętu żeby zrobić to sam. Dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19611-wyskoczy%C5%82-b%C5%82%C4%85d-47/#findComment-176620
Udostępnij na innych stronach

Jeśli u ciebie jest umiejscowiony tak jak w silniku 1,2 X12SZ to,

demontaż, sprawdzenie parametrów, i czyszczenie jest łatwe.

Trzeba mieć tylko odpowiednie klucze ( t.z.w torx ),i miernik elektroniczny.

Przynajmniej trochę kasy zostanie w kieszeni... :D

Zresztą było na forum kupę postów na ten temat...poszukaj...

Ja znalazłem...

Narazie.

 

[ Dodano: Pon Kwi 13, 2009 20:37 ]

http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=24498 zobacz tu[/fade]

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19611-wyskoczy%C5%82-b%C5%82%C4%85d-47/#findComment-176613
Udostępnij na innych stronach

Jeśli u ciebie jest umiejscowiony tak jak w silniku 1,2 X12SZ to,

demontaż, sprawdzenie parametrów, i czyszczenie jest łatwe.

no niestety w xe demontaż jest stokroć trudniejszy i wiąże sie z demontażem kilku elementów osprzętu silnika :D

ale o tym tez jest pelno info na forum

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/19611-wyskoczy%C5%82-b%C5%82%C4%85d-47/#findComment-176594
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności