Gość Anonymous Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Witam, Od 3 miesięcy jestem posiadaczem Astry H 1.6(XEP) r. 2004 ze skrzynią easytronic. Podczas automatycznej redukcji biegu szczególnie z dwójki na jedynkę dochodzi do szarpnięć tak jakby skrzynia załączała bieg bez sprzęgła. Co może być przyczyną? Nie mam jakiegokolwiek doświadczenia z tego typu półautomatami. Może to jest normalne dla skrzyń easytronic. Proszę o pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 u mnie jest podobny problem gdy spuszcze samochod z obrotów, przy dodaniu gazu na 2 biegu szarpie silnikiem najmocniej wymieniłem swiece lecz wina nie lezy po ich stronie:/ wydaje mi sie ze moze to byc krzyzak skrzyni biegow lub poduszki silnika:( prosze o pomoc jezeli juz ktos mial taki przypadek   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 U mnie szarpie przy zwalnianiu w momencie gdy automatycznie redukuje z drugiego biegu na pierwszy. Są to trochę inne objawy niż u MATIAS'a. Może sterowanie/siłownik elektryczny sprzęgła nawala a może sama tarcza sprzęgłowa jest zużyta? Jak pytam mechaników o ten problem generalnie nie mają nic sensownego do powiedzenia. W serwisie opla również powiedzieli, że dotychczas mieli jedną awarię skrzyni easytronic i nieoficjalnie niezbyt dobrze szło im z naprawą. Może ktoś poleci do kogo zadzwonić porozmawiać. Może wskaże serwis opla gdzie rzeczywiście się na tym znają. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2009 Witam, również jestem posiadaczem Astry H 1.6 2004 rok ze skrzynią easytronic i też zdarzyło mi się zauważyć podobne objawy tzn. czasem odczuwalne jest lekkie szarpnięcie przy automatycznej redukcji z 2 na 1 bieg (dojazd do świateł, delikatne hamowanie). Siła tego szarpnięcia nie zawsze jest taka sama, czasem jest wręcz nie odczuwalna (może zależy to od umiejętności, wprawy operowania gazem/hamulcem?). Również nie mam doświadczenia z tego typu skrzyniami (samochodem jeżdżę od 3 tyg.) więc nie wiem czy to normalny objaw czy może usterka... Przyłączam się do pytania.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michał 321 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 (edytowane) . Edytowane 23 Października 2011 przez Michał 321   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cnicers Opublikowano 9 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2010 Witam (...) nie zauważam u siebie takich problemów ale zastanawia mnie inny objaw jaki posiadam a mianowicie podczas przespieszania i puszczenia gazu powyżej 3 -4 tys. potrafi wrzucić 2 biegi wyżej tzn np. z 3 na 5 - ale nie zawsze, jak ujmę gazu wcześniej podniesie o jeden bieg, czy koledzy mają takie objawy? Pozdrawiam Jacek.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kubik_CDTi Opublikowano 10 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2010 Tak to normalne. Kwestia wyczucia gazu. Tak samo potrafi zejść 3biegi w dół np. jadąc 60km/h wbija już 5tkę,a kiedy zrobi się kick-downa to schodzi do 2ki. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michał 321 Opublikowano 4 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2011 (edytowane) . Edytowane 23 Października 2011 przez Michał 321   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.