Skocz do zawartości

Sintra 3.0 Przegrzewa się?


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od niedawna jestem posiadaczem Sinatry 3.0 V6, autko przypadło mi do gusty bardzo :D , ale mam jeden problem. W trakcie gdy osiąga temperaturę 95 -100 stopni(nie gotuje się) zaczyna wariować silnik pracuje tak jak by na nie wszystkich cylindrach, jak by tracił moc, wraz ze spadkiem temperatury wszystko się naprawia(przy około 70 stopniach jest super , ma moc ładnie pracuje :( ), mechanik stwierdził że to czujnik przegrzania, wymiana nic bynajmniej nie zmieniła. Nie jest to wina silnika bo zrobiłem mu generalny, czujniki związane z chłodzeniem, termostat są nowe. Dzieje się to tylko przy wolnej jeździe w korkach. Podejrzewam jeszcze cewkę zapłonową, ewentualnie może silniczek wymuszający ten przed zbiorniczkiem może blokuje przepływ chłodziwa. Sam już nie wiem co robić, był podłączony do komputera i nic nie wykazało nawet w trakcie tych anomalii Pomocy :)

Piotr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ja mialem taki sam problem jak bylem posiadaczem mazdy,te same objawy.Sprawdzilbym czy na rozgrzanym silniku dzialaja wentylatory bo przy tej temperaturze powinny sie zalaczyc.W mazdzie mi sie nie zalaczaly i sie grzal wlasnie w korkach,bo podczas jazdy to ped powietrza sam schladza chlodnice.Naprawde zacza bym od tego rozgrzac na postoju i poprostu patrzec czy ie zalacza.Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Chyba dotarłem do problemu i nie jest to wentylator. Winą raczej jest olej w lukach świecowych który wycieka z pod dekli zaworów. Jak poskładam całość, postaram się opisać usterkę jej obiawy. :)

Pozdrawiam

Piotr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Gość jarucha

witam u mnie jest temparatura na zegarze ponad 100stopni nawet 110 stopni ,ale nic sie nie dzieje auto pracuje normalnie sprawdziłem temperature płyny spuściłem z głowicy było 85 stopnia czyli norma przewody równomiernie nagrzane wszystko w normie żeby załączył mi sie wentylator trzeba długo stać na skrzyżowaniu nawet jak był róch wachadłowy to załaczał sie dosyć puźno czyli norma , mechanik stwierdził że jest wszystko wpożądku być może jest walnięty jakiś opornik lub jakiś układ na zegarze i zegar przekłamuje ,jeżdze i jest wszystko wpożądku jak by naprawde była taka wysoka temperatura to już dawno by sie silnik przegrzał i rozleciał ,płyn w normie nie gotuje sie,dodam jeszcze że silniczek nagrzewa sie bardzo szybko ale podobno jest to normalne w tych silnikach

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli jest poniżej 120* to niema tragedii.

Zacznij od wyczyszczenia chłodnicy (wewnątrz i na zewnątrz).

Potem możesz wymienić czujniki temperatury wody w mostku między głowicami (parę zł sztuka).

Sprawdź też wsuwkę na przewodzie do czujnika temp wody kabiny.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności