Gość Anonymous Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Witam wszystkich na forum i b.proszę o pilną odpowiedź jak powinien działać elektrozawór przy turbinie. Wyczytałem na forum, że aby sprawdzić elektrozawór należy go odpiąć i ustami zassać powietrze tam gdzie jest napisane VAC i nie powinno być przejścia, u mnie było. Gdy przyłożyłem napięcie 12 V zawór zablokował się. Bez napięcia terkocze i dopuszcza powietrze dolnym zaworem. Dwa elektrozawory, które są przy akumulatorze sprawdzając w ten sam sposób-przykładając napięcie upuszcza dolnym zaworem skokowo, zasysa dolnym zaworem tylko bez terkotania. Czy ten zawór przy turbinie jest sprawny? Czy zawory przy akumulatorze od sterowania łopat i zaworu EGR jest sprawny? Dodam też, że samochód ma słabe osiągi-max 140km/h, klekocze i słabo przyśpiesza nie czuć doładowania . Przy obrotach 2600 zaczyna pęcznieć gumowa rurka od turbo i po chwili robi się miękka (nieprzekraczając 3000) . Pozdrawiam ADAMPA   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19723-elektrozawory-pro%C5%9Bba-o-szybk%C4%85-pomoc/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 zobacz tu http://forum.opel24.com/search.php?mode=results to powinno pomóc http://opel24.com/tutoriale/ogolne/242--problem-z-elektrozaworami-rozwizany-diesel.html   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19723-elektrozawory-pro%C5%9Bba-o-szybk%C4%85-pomoc/#findComment-175557 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Dzięki andrzej_m55 za podpowiedzi, częściowo sprawdziłem i czekam na wakuometr żeby sprawdzić podciśnienia w czasie pracy silnika w obwodach elektrozaworów przed ( 0.6-0.9bar), a z wyjścia out ile? wszystkich elektrozaworów. Może Ktoś z użytkowników Zafir i Astry z tym samym silnikiem mierzył i wie proszę o odpowiedz. Pozdrawiam Wszystkich   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19723-elektrozawory-pro%C5%9Bba-o-szybk%C4%85-pomoc/#findComment-174962 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brzoza Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 a z wyjścia out ile? wszystkich elektrozaworów. Wszystkich elektrozaworów nie można tak zmierzyć!! .Bo logicznie nie załączają sie w jednym czasie!! Więc musisz mierzyć osobno!! Jednak u ciebie podejrzewam zawór upustowy turbiny!! Lub zawór doładowania turbiny! .Czyli ten baniaczek z cięgnem do turbo!! . Turbosprężarki posiadają automatyczny zawór przekierowujący część spalin poza turbinę co świadczy o puchnięciu tego przewodu! inaczej porozrywalo by nam przewody itp. W tematach o recyrkulacji opisałem w jaki sposób sie go sprawdza! .elektrozawór tylko nim steruje! ,ale jak będzie zwalony[uszkodzona membrana] lub zapieczone cięgno to jak ma nim sterowac!!   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19723-elektrozawory-pro%C5%9Bba-o-szybk%C4%85-pomoc/#findComment-174959 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mario0220 Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 brzoza, Mam pytanie dotyczące modułu świec żarowych, chodzi o to że sprawdzałem prąd na fajkach i na 2 i 3jest prąd a na 1 i 4 nie ma prądu.Czy jest to padnięty moduł cz może być to wina czego innego. Może miał ktoś podobny problem, autko jak jest zimne nie pali tak jak powinno.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19723-elektrozawory-pro%C5%9Bba-o-szybk%C4%85-pomoc/#findComment-38493 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.