Skocz do zawartości

Elektrozawory prośba o szybką pomoc.


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich na forum i b.proszę o pilną odpowiedź jak powinien działać elektrozawór przy turbinie. Wyczytałem na forum, że aby sprawdzić elektrozawór należy go odpiąć i ustami zassać powietrze tam gdzie jest napisane VAC i nie powinno być przejścia, u mnie było. Gdy przyłożyłem napięcie 12 V zawór zablokował się. Bez napięcia terkocze i dopuszcza powietrze dolnym zaworem. Dwa elektrozawory, które są przy akumulatorze sprawdzając w ten sam sposób-przykładając napięcie upuszcza dolnym zaworem skokowo, zasysa dolnym zaworem tylko bez terkotania. Czy ten zawór przy turbinie jest sprawny? Czy zawory przy akumulatorze od sterowania łopat i zaworu EGR jest sprawny? Dodam też, że samochód ma słabe osiągi-max 140km/h, klekocze i słabo przyśpiesza nie czuć doładowania . Przy obrotach 2600 zaczyna pęcznieć gumowa rurka od turbo i po chwili robi się miękka (nieprzekraczając 3000) .

 

Pozdrawiam ADAMPA

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki andrzej_m55 za podpowiedzi, częściowo sprawdziłem i czekam na wakuometr żeby sprawdzić podciśnienia w czasie pracy silnika w obwodach elektrozaworów przed ( 0.6-0.9bar), a z wyjścia out ile? wszystkich elektrozaworów.

Może Ktoś z użytkowników Zafir i Astry z tym samym silnikiem mierzył i wie proszę o odpowiedz.

Pozdrawiam Wszystkich

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a z wyjścia out ile? wszystkich elektrozaworów.

Wszystkich elektrozaworów nie można tak zmierzyć!! .Bo logicznie nie załączają sie w jednym czasie!! Więc musisz mierzyć osobno!! Jednak u ciebie podejrzewam zawór upustowy turbiny!! Lub zawór doładowania turbiny! .Czyli ten baniaczek z cięgnem do turbo!! . Turbosprężarki posiadają automatyczny zawór przekierowujący część spalin poza turbinę co świadczy o puchnięciu tego przewodu! inaczej porozrywalo by nam przewody itp. W tematach o recyrkulacji opisałem w jaki sposób sie go sprawdza! .elektrozawór tylko nim steruje! ,ale jak będzie zwalony[uszkodzona membrana] lub zapieczone cięgno to jak ma nim sterowac!! ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
brzoza, Mam pytanie dotyczące modułu świec żarowych, chodzi o to że sprawdzałem prąd na fajkach i na 2 i 3jest prąd a na 1 i 4 nie ma prądu.Czy jest to padnięty moduł cz może być to wina czego innego. Może miał ktoś podobny problem, autko jak jest zimne nie pali tak jak powinno.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności