Gość jarek69z Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Jaki przebieg wytrzymuje alternator chodzi mi o szczotki i komutator w astrze G 2.0 DTI   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19761-alternator/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 17 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2009 jednemu padnie szybciej bo czesciej odpala i smiga po miescie drugiemu pozniej bo wali dlugie trasy nie mozna okreslic przy jakim przebiegu padnie to jak wrozenie ze szklanej kuli   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19761-alternator/#findComment-175349 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarek69z Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 jednemu padnie szybciej bo czesciej odpala i smiga po miescie drugiemu pozniej bo wali dlugie trasy nie mozna okreslic przy jakim przebiegu padnie to jak wrozenie ze szklanej kuli Mam dłóższą trase przed sobą auto ma 3000 km auto ma przejechane 135 000 km czy jest sens wyciągac alternator i sprawdzac jego stan? Czy wyjmie szczotki bez wyciągania alternatora ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19761-alternator/#findComment-174705 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 ja mam taki sam przebieg i nie patrze na to czy cos moze pasc jak padnie to padnie tego nie przewidzisz jak dbasz o auto i je serwisujesz to musi byc pech ze padnie altek na trasie,albo cokolwiek innego w wakacje zrobilem 3 trasy po 3000 kmow nie zawracaj sobie glowy takimi rzeczami   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19761-alternator/#findComment-174702 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 jarek69z, nie ma na to reguły - jeśli ładowanie masz w porządku i nic nie wskazuje na jakiekolwiek oznaki problemów z ładowaniem to raczej problemy nie powinny wyniknąć. Podobnie jest z rozrusznikiem - na jago żywotność bardziej ma wpływ częste odpalanie silnika - jeśli zacznie się wieszać, ciężej kręcić, itp to wtedy na stół   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19761-alternator/#findComment-174697 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2009 Mam dłóższą trase przed sobą auto ma 3000 km jesli sie obawiasz czegos takiego wykup pakiet np z ADAC (nie wiem co w polsce jest) jak sie zepsujesz bedziesz mial albo hotel na czas naprawy albo auto zastepcze i po klopocie a z tym to nigdy nie wiesz... w mondeo tdci problemem sa rolki od paska wielorowkowego, mialem 3 razy pasek wymieniany 2 razy napinacza i po kolei wszystkie rolki (w przeciagu 1 roku, na gwarancji) a i tak mi padl we wloszech na wakacjach - domek zarezerwowany do sobpty rano a on padl w piatek o 22 - oczywiscie serwisy w weekend nie pracuja przynajmniej wiekszosc, a te co sa otwarte maja tlum turystow ktorzy wlasnie wyjezdzaja/przyjezdzaja, tak ze nie idzie naprawic (zreszta skad czesci bo hurtownie wszystkie zamkniete ) ale od czego mialem ubezpieczenie - 3 dni ekstra gratis (pobyt oplacony) jedynie wyzywienie i naprawa auta we wlasnym zakresie, ale o nic sie nie martwilem... napawde jesli masz takie obawy jarek69z polecam wykupienie takiego pakietu a co do awaryjnosci - moi tesciowie zrobili uno 80kkm po polsce i nic sie nie dzialo, raz wyjechali na weekend na slowacje i padl alternator w sobote po poludniu...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19761-alternator/#findComment-174695 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.