Skocz do zawartości

Corsa 1.7 DI kopci


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

jeśli Ci to mocno przeszkadza to zawsze możesz spróbować czarnego STP do wtrysków, jak ja wlałem to u siebie, ale to już dawno bo późnym latem 08 to mniej kopciła ale wszystko nie zniknęło, ok 17-18 zł za 250 ml

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

U mnie na 2,3 biegu przy przekroczeniu 4tys tez czarna chmura przesłania świat. Na razie brak pomysłów na rozwiązanie problemu.

Natomiast na dymienie na niskich obrotach np. przy gwałtownym dodaniu gazu pomaga czyszczenie zaworu EGR. Dzięki temu moja corsa płynnie przyspiesza żadnego dymka nie puszcza i dodatkowo przestała mi się włączać kontrolka check engine przy przekroczeniu 3tyś.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartos89 nie piszesz o rzeczywistym przebiegu. U mnie dymił po wymianie pompy wtryskowej. Mechanik stwierdził, że trzeba ustawic początek kąta wtrysku, tylko że aby to ustawić w tym silniku Isuzu potrzebne sa specjalistyczne przyrzady i wiedza, które niestety żaden ASO Opla w mojej okolicy nie posiada!!! O zgrozo!!!

Z tego co słyszałem: spapranie ustawienia poczatku kąta wtrysku nastepuje często przy wymianie paska rozrzadu ( z wiadomych przyczyn - brak sprzetu i wiedzy)

Od dwóch lat stosuje preparat, który koleś mi załatwił tez po jakiś znajomościach:

K GARD -dodatek uszlachetniający do oleju napędowego i opałowego firmy Kernite.

Przestało dymić, ciszej chodzi i byłoby o.k. gdyby nie te wieksze zużycie paliwa.

No cóz dalej poszukuje warsztatu gdzie ustawiaja te diselki.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 lata później...
Gość damiano2007

Ja nie dodaje nic. Po prostu staram się mieć zazwyczaj min. pół baku tak aby gorące paliwo powracające z silnika do baku nie nagrzewało go za szybko i się nie skraplała woda pod wpływem różnicy temp . Dużych przebiegów nie robię (1200 km/miech) więc uszlachetniacze są mi zbędne, paliwo leje na BP a jak temp, zejdzie (o ile zejdzie :twisted: ) to leje Ultimate.

W zeszłym roku przy -25 na zwykłym ON odpalił choć chodził przez parę sekund jak czołg i aż budą ruszało. :devil2:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcel_kk

Co do wody to się nie obawiam, wlewam ten środek

K-GARD i skutecznie sobie radzi. Bardziej chodzi mi

o środki zapobiegające wydzielaniu się parafiny

w oleju napędowym przy niskich temperaturach.

Co do skuteczności w tym roku, to nikt się jeszcze nie

przekonał z braku wiekszych mrozów, ale macie jakieś

doświadczenia z lat poprzednich. Jakich firm stosujecie?

 

2wq975l.jpg

 

http://www.kernite.com/kernite/productView_byName.asp?country=POL&language=Polish&language_id=11&product_cat=name&product_cat_desc=Products+By+Name&pName=K+GARD+%2812X1%29

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności