Gość damian4422 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Dziś podczas jazdy zapalila mi sie kontrolka od ladowania;/ Nie mialem jak sprawdzic co sie dzieje i podjechalem do mechanika i powiedzial mi ze to wlasnie napinacz a ze potrzebny mi byl samochod nie moglem mu go zostawic i jezdzilem dopoki nie rozladowal sie akumulator i wtedy juz nie chcial odpalic. Po powrocie do domu zdjalem te wszystkie oslony i dostalem sie do niego i okazalo sie ze jest dobry tylko sruba ktora go trzyma pekla i dlatego byl luzno pasek;/ czesc sruby zostala w tej obudowie i nie wiem co z tym zrob bo ta obudowa jest aluminiowa a czesc sruby jest dosc gleboko. Od czego mogla peknac ta sruba bo chyba nie ma tam az takich ogromnych drgan ze sruby pekaja...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19928-napinacz-paska-wieloklinowego/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 wada, naprezenie, zbyt mocno naprezone, drgania sa a jesli jest zginanie poprzeczne to wszystko mozliwe   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19928-napinacz-paska-wieloklinowego/#findComment-173718 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damian4422 Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2009 Ale przeciez napinacz reguluje naciag paska. Samochod ma przejechane 185tys i moze sie wyrobil ten napinacz... Lożysko jest cale i nawet sztywne a ten silownik jest twardy czyli tak jak powinno byc (bo czytalem ze jak nie trzyma i jest miekki to znaczy ze trzeba go wymienic)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19928-napinacz-paska-wieloklinowego/#findComment-173715 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 wystarczy ze byl krzywo wkrecony nawet minimalnie. jesli jestes pewien napinacza... sprawdz jeszze wszystkie rolki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19928-napinacz-paska-wieloklinowego/#findComment-173683 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariusz_760301 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Mógł być tez za słabo dokręcony. Tak czy owak szukaj warsztatu z wykretakami i zestawem naprawczym do gwintów - trzeba tą śrubę przecież wyjąć.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19928-napinacz-paska-wieloklinowego/#findComment-173659 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damian4422 Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 ten problem mam z glowy bo juz nie raz to robilem i sruba ladnie mi wyszla i zalozylem druga tylko ze teraz zrobilem dziure na wylot i jeszcze nakretke z drugiej strony dalem ze teraz chyba nie peknie. Gdy uruchomilem silnik zauwazylem ze na wolnych obrotach strasznie drga ten pasek gdy dodam gazu lub ruszam kierownica jest ok. Tak powinno byc?? [ Dodano: Czw Kwi 23, 2009 10:47 ] A co do rolek to sa dobre. Rolke powrotna wymienialem jakies 5tys km temu na oryginalna wiec chyba troche jeszcze pochodzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/19928-napinacz-paska-wieloklinowego/#findComment-173644 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.