Gość Anonymous Opublikowano 29 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2009 mam problem z moca we fronterze 2.5 tds podczas jazdy obroty dochodza tylko do 2000 i jest to ok 80km/h na 5-tym biegu natomiast na wolnych obrotach reaguje normalnie ,czy moze nktos pomoc ? Z gory dziekuje. przeniosłem w odpowiednie miejsce/voodoo   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Wymień filtr paliwa w pierwszej kolejności. U mnie pomogło. Jak nie pomoże jedz pod komputer.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 12 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2009 dokladnie filtr paliwa ale tez sprawdz zawor zwrotny przy pompie czy jest oryginalny o jest wazne zeby nie byl zamienikiem od np ciagnika bo tez pasuja   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Mam frontere A mialem tak ze wkrecal sie tylko na 2000RPM i dalej nie szedl... no czasem na 2500 na prostej jak juz cisnalem. Pojechalem po przeplywomierz powietrza, kupilem modowany (czyli ile komputer potrzebuje tyle chip oszukuje), nie nie pomoglo. Pojechalem do madrego goscia co ma oryginalny oplowski komputer, podpial i powiedzial ze to wtrysk sterujacy !:)!http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif!http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif!! Sprawdzisz to w ten sposob ze przewod z wtrysku o ile pamietam koles mostkowal jakims opornikiem ... chyba 8kilo ale juz nie jestem pewien bo to z rok temu bylo. W kazdym razie jak sie nie wkreca na obroty tylko do 2000RPM trzyma masz tylko 2 drogi wyboru: 1. Przeplywomierz - 40% szans na uwalenie 2. Wtrysk sterujacy (pierwszy wtrysk do ktorego ida przewody od komputera - nie sposob go nie zauwazyc) - 60% szans ze to jest to ! Jak wspomnialem to tylko 2 mozliwe przyczyny i jestem tego pewien bo komputer przelacza sie w stan awaryjny i do poki wszystko nie bedzie chodzic nie wejdzi na obroty powyzej 2000RPM tlumaczylem sobie przez 4 dni z jakiejs niemieckiej strony tekst kolesia ktory wlasnie opisywal dokladnie ten problem. Moja uwaga! Nie kupuj uzywek http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif!http://localhost/opel/ipb/public/style_emoticons/default/excl.gif Za wtrysk musisz liczyc od 400 do 800pln w zaleznosci jak uda Ci sie kupic. Ja rok temu dalem 550 na allegro z przesylka i jestem zajebiscie zadowolony. Jakby kostka od przewodow Ci nie pasowala to sie nie przejmuj tylko na krotko jest zwiaz a potem szybko zlaczka zacisnij ale dopiero po upewnieniu sie ze prawidlowo polaczyles! Jak podepniesz zle to po prostu po 2, 3 udanych uruchomieniach bedziesz mial to samo co przedtem to bedzie znak ze zle podpiales. Mialem to samo i juz myslalem ze zrabany wtrysk wcisneli kolesie ale na szczescie tylko odwrotnie podpialem.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.