Gość szymekkk Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 Mam problem z zaworem recyrkulacji spalin , w piątek założono mi oryginalną część a samochód stracił na mocy i przy zmianie biegów dziwnie świszczy ? Czy ktoś miał takie problemy ??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20243-zaw%C3%B3r-recyrkulacji-spalin/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 kto ci zakladal? sprawdz rury moze jakas rura od /do turbo spadla... wypadaloby sie przywitac co? poza tym nie jestesmy jasnowidzami na etatcie, wypadaloby cos napisac o aucie? 2 minuty zajelo ci napisani epostu od zarejesytrowania sie a ani slowa witam czy dzien dobry... ani za grosz szacunku dla innych   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20243-zaw%C3%B3r-recyrkulacji-spalin/#findComment-170468 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szymekkk Opublikowano 3 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2009 A więc witam szanownych użytkowników forum opla Mam zafirę B 1,9 cdti z 2006 roku Od powitań jest odpowiedni dział/voodoo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20243-zaw%C3%B3r-recyrkulacji-spalin/#findComment-170450 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 witam ja też mam ten sam problem może ktoś pomoże. pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20243-zaw%C3%B3r-recyrkulacji-spalin/#findComment-166402 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 Witam, Moim zdaniem jeżeli po założeniu zaworu recylkulacji spalin jest coś nie tak należy sprawdzić zaworki podciśnienia podłaczony przewodem do zaworu recylk.. Dotyczy to zaworów recylkulacji mechanicznych. Pytanie do kol. z silnikiem 1.9 cdti: Kto stwierdził i na jakiej podstawie że to zawór EGR? i jako był kod błędu?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20243-zaw%C3%B3r-recyrkulacji-spalin/#findComment-165948 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość onio28 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Witam, Moim zdaniem jeżeli po założeniu zaworu recylkulacji spalin jest coś nie tak należy sprawdzić zaworki podciśnienia podłaczony przewodem do zaworu recylk.. Dotyczy to zaworów recylkulacji mechanicznych. Pytanie do kol. z silnikiem 1.9 cdti: Kto stwierdził i na jakiej podstawie że to zawór EGR? i jako był kod błędu? W tym silniku ( 1,9 DT , DTH) EGR jest elektryczny . A kod błedu do wymiany EGRu to najczęściej P2279 - chociaż w zasadzie to wystarczy wtedy ten EGR dobrze wyczyścic.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20243-zaw%C3%B3r-recyrkulacji-spalin/#findComment-161407 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Omnibs Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 W tym silniku ( 1,9 DT , DTH) EGR jest elektryczny . A kod błedu do wymiany EGRu to najczęściej P2279 - chociaż w zasadzie to wystarczy wtedy ten EGR dobrze wyczyścic. Faktycznie. Mój błąd. Czytałem gdzieś na necie że czyszczenie niewiele daje w tych elektronicznych EGR ale zawsze warto spróbować. Na poniższej stronie zdaje się że regenerują zawory EGR. http://www.serwispomp.pl/ Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20243-zaw%C3%B3r-recyrkulacji-spalin/#findComment-161257 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.