Gość Anonymous Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Witam Mam dośc dziwny problem. Jakiś czas temu miałem problem z zamknięciem dzrzwi od kierowcy-tzn blokada mi nie działała i drzwi miałem cały czas otwarte. Dodatkowo nie podłączony był siłownik zamka centralnego i przekręcony był zamek zewnętrzny(urwany bębenek zamka). Ostatnio rozkręciłem całe drzwi i zauwazyłem, że nie podłączony jest siłownik zamka centralnego. Po złożeniu drzwi wszystko działało ok, naprawiła się także blokada(ciegno pracowało jak powinno). Niestety ostatnio ponownie mam problem z cięgnem tzn nie potrafię recznie ani poprzez centralny zamek zwolnić blokady, a że podłączyłem siłownik zamka centralnego do dostje on sygnał że blokada jest wciąz "on" więc pozostałe dzrzwi także pozostają zamknięte. Jedynym sposobem dostania się do środka jest sekunda w której po otwarciu poprzez pilota drzwi pozostają otwarte, potem znowu wszystkie się blokują (mogę wejść tylko od strony pasażera). Może ktoś wie jak wyrególować cięgno od blokady. Wiem że główna śruba podtrzymująca cały mechanizm drzwi (szyby, stelarz) jest oryginalnie obrysowana białym kolorem, ale u mnie jest przesunięte względem tego punktu o około 0,5cm. Nie wiem gdzie może być problem z ciągłym blokowaniem zamka, poniewaz są trzy drogi do zamka poprzez ciegno. jeden od ręcznego dzyndzla blokady wewnątrz auta przy dźwigni otwierającej drzwi od środka; drugi od klamki, trzeci od siłownika zamka centralnego. Czy może to być problem z siłownikiem zamka centralneg? skoro ktoś wcześniej go odłączył. Proszę o podpowiedzi pozdrawiam wszystkich Sintrarzy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20323-regulacja-ci%C4%99gna-zamka-centralnego/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baki Opublikowano 6 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2009 Witam. Jak dobrze pamiętam to przy bębenku zamka drzwi są dwa przełączniki stykowe i czy one Ci tego nierobią. Ja ich kiedyś przez pomyłke niepodłączyłem i miałem bardzo podobne objawy jak nie identycze. Albo tam masz niekontakt na wtyku lub same przełączniki wariują. Dwa poglądowe zdjęcia może coś pomogą. Pozdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20323-regulacja-ci%C4%99gna-zamka-centralnego/#findComment-169463 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 13 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2009 Okazało się jednak, że chodzi chyba o dokładną regulacje całego mechanizmu wewnątrz drzwi. Wystarczyło, że poluzowałem trzy gwiazdkowe śrubki przy zamku(krawędź drzwi) by wszystko zadziałało ok. Dlatego więc sądzę że główna śruba regulująca powinna być w miejscu zaznaczonym serwisowo. U mnie przy ostatnim słożeniu było przesuniecie o około 0,5 cm dlatego też sądzę, że cięgno mogło byc zbyt mocno naciągniete   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20323-regulacja-ci%C4%99gna-zamka-centralnego/#findComment-167524 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.