Skocz do zawartości

świece Bosch WR8DC4 do C14NZ ? jakie dobrać ?


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam

Czy świece z

 

http://allegro.pl/item625003020_oryg_swiece_swieca_zaplonowa_opel_gm_1_elektr.html

 

będą ok do C14NZ ?

pytam dlatego bo w książce serwisowej jest napisane iż potrzebne są świece o oznaczeniach WR 7 DC .

 

O co chodzi z tym WR7 i WR8 ??

 

pozdro

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

będą ok do C14NZ ?

A przeczytałeś dokładnie aukcję?

tak, ale nie chyba czymś sie róznią ... WR8 a WR7 ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość challenger

masz napisane ze pasuje do c14nz, to nie ma problemu. Tak na marginesie to by m się nie przejmował speyfikacjami - osobiscie w kadecie 1.3 na gazie mam zamontowane Autolite'y dedykowane do 5.7 hemi z koncernu chryslera :roll: i jestem zadowolony z pracy, odpalania i reakcji na gaz. Tak więc nie przejmowalbym się tymi oznaczeniami, ta różnica w symbolach prawdopodobnie wynika z minimalnej roznicy w ciepłocie świecy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość BombaNs

Gościu w aukcji napisał że produkcji niemieckiej, gówno prawda - te świece są ruskie, niby GM ale ruskie. Ja kupiłem i żałuje, samochód na starych Briskach lepiej mi gada niż na tym gównie.

Pozdro.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość leszek 398

O co chodzi z tym WR7 i WR8 ??

Akurat w C14NZ miałem świeczki Bosch WR8 DC - nie miałem żadnych kłopotów.

 

Tak na marginesie to by m się nie przejmował speyfikacjami

Może i racja.... jak wymieniałem profilaktycznie te ww świece.... wchodzę do sklepu i mówię, że potrzebuje świece do kadeta... sprzedawca nawet nie dał mi dokończyć jaki mam silnik, tylko spytał czy na gazie i wręczył mi pierwsze z brzegu NGK V-line (nie pamiętam już numeru) "będzie pan zadowolony" - no i rzeczywiście byłem- zero problemów z porannym rozruchem i paleniem na wszystkie cylindry.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ale cyrk...

 

Niech mnie ktoś oświeci bo już nie wiem co jest grane : sprawa wygląda następująco :

 

kupiłem WR8DC4 -> silnik na jałowych obrotach dławi się , słychać że zapłon przeskakuje przez jakiś cylinder

 

to więc kupiłem następne 4 sztuki

 

WR7DC -> i to samo ....

 

Przy starych świecach WR7DC (wg mechanika nadających się do wymiany) silnik chodzi równo .

Na nowych świecach silnik przygasa , czasami podczas jazdy przy włączeniu luzu silnik gaśnie ...

Przy dławieniu wyskakuje błąd 44 (sonda) - NA STARYCH ŚWIECACH WSZYSTKO JEST OK , czy to możliwe że 2 nowe komplety świec są uszkodzone ?

 

pzdr

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności