Gość marian132 Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Mało prawdopodobne że Ci leje z uszczelniaczy wtrysków, tez tak miałem wystarczy wężyki przelewowe wymienić bo puszczają i bulgota przy wtryskach, jakby uszczelki puszczały to byś tracił kompresje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20708-%C5%9Bwiece-%C5%BCarowe/page/2/#findComment-164900 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Drugi moj problem: gdy jade na 3,4,5 biegu i wciesne do konca pedał gazu zapala sie kontrolka check engine i wkazówka stoi w miejscu i nie przekroczy 2.5tys obrotów i samochód w ogole nie ciagnie gdy spuszcze pedał gazu kontrolka check engine sie wyłacze i gdy znów dam pedał gazu do konca znów sie włacza. Problem z zapaleniem jest juz rozwiazany, układ był jeszcze był zapowietrzony:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20708-%C5%9Bwiece-%C5%BCarowe/page/2/#findComment-164750 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wiooreck Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Drugi moj problem: gdy jade na 3,4,5 biegu i wciesne do konca pedał gazu zapala sie kontrolka check engine i wkazówka stoi w miejscu i nie przekroczy 2.5tys obrotów i samochód w ogole nie ciagnie gdy spuszcze pedał gazu kontrolka check engine sie wyłacze i gdy znów dam pedał gazu do konca znów sie włacza. Problem z zapaleniem jest juz rozwiazany, układ był jeszcze był zapowietrzony:) Check się włącza, samochód przechodzi w tryb awaryjny i nie pozwala przekroczyć 2.5 tyś obr/min. A może diagnostyka błędu ukazywanego przez komp poprzez zwarcie dwóch pinów. Jest taka możliwość w astrach?? Bo takie coś by pomogło z checkiem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20708-%C5%9Bwiece-%C5%BCarowe/page/2/#findComment-164732 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2009 Mało prawdopodobne że Ci leje z uszczelniaczy wtrysków, tez tak miałem wystarczy wężyki przelewowe wymienić bo puszczają i bulgota przy wtryskach, jakby uszczelki puszczały to byś tracił kompresje. wężyki już kupiłem i jutro zmienie ale niewydaje mi się żeby to przez to bo gdzie są węzyki przelewowe a mi bulgocze spod wtrysków a to kilka centymetrów różnicy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20708-%C5%9Bwiece-%C5%BCarowe/page/2/#findComment-164694 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 Silnik z bezposrednim wtryskiem pali bez podgrzewania swieczek nawet przy -2 czy tak jak ja mialem -7 stopniach po dlugim postoju sorki ale o jakim ty silniku mowisz?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20708-%C5%9Bwiece-%C5%BCarowe/page/2/#findComment-164571 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 o jakim ty silniku mowisz Wesoł pisze o silnikach diesla (Y17DT, X20DTL, Y20DTL, Y20DTH) które mają wtrysk bezpośredni do komory umieszczonej w tłoku.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20708-%C5%9Bwiece-%C5%BCarowe/page/2/#findComment-164524 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 czyli o dieslach pali bez podgrzewania swieczek nawet przy -2 czy tak jak ja mialem -7 stopniach po dlugim postoju. to ja sie przewrotnie pytam po co sa w takim razie swiece zarowe i po co one dzialaja w takich temperaturach? jesli silnik potrafi w takich temperaturach bezproblemowo odpalic...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20708-%C5%9Bwiece-%C5%BCarowe/page/2/#findComment-164514 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Mało prawdopodobne że Ci leje z uszczelniaczy wtrysków, tez tak miałem wystarczy wężyki przelewowe wymienić bo puszczają i bulgota przy wtryskach, jakby uszczelki puszczały to byś tracił kompresje. węzyki wymieniłem i jak bulgatało tak bulgocze dalej przy oststanim wtryskiwaczu odczuwalny jest takze spadek mocy. Czyżby te własnie uszczelniacze?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20708-%C5%9Bwiece-%C5%BCarowe/page/2/#findComment-162729 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.