Skocz do zawartości

Przyciemnianie szyb


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam,

chciałbym przyciemnić szyby boczne środkowe, boczne tylne i tylną.

Nie będę tego robił sam, ale nie wiem czy w ogóle warto.

Kupując Sintrę widziałem jeden egzemplarz, gdzie to przyciemnianie nie wyglądało najlepiej, a szczególnie rzuciły mi się w oczy okolice mocowania zamka bocznej szyby.

Jakie macie z tym doświadczenia:

1. warto?

2. metoda piecowa (chyba droga i trzeba wyjąć szyby), czy metoda klejenia folią?

3. właśnie, czy trzeba wyjmować szyby?

4. czy folia po jakimś czasie odkleja się w miejscu pasków ogrzewania tylnej szyby?

5. czy folia zdrapuje się (tutaj widzę zaletę nie opuszczanych szyb)

6. co radzicie?

7. znacie jakieś dobre firmy w okolicach Warszawy?

8. ile to trwa (na ile tracę samochód)?

9. no i jaki jest w przybliżeniu tego koszt?

 

Acha, z tyłu wożę małe dzieci... a może roletki...

 

pozdrawiam,

ssn

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy warto?Pewnie że tak choćby dla samego wyglądu.Sinterka wygląda super.

Aby wszystko było ok to daj to zrobić dobramu fachowcowi.

Ja tak zrobiłem i nie mam problemu z odklejaniem foli a dodam że mam oklejone także przednie szyby w drzwiach (najjaśniejszą folią).

Czas foliowania to już zależy od fachowca jak sobie z tym radzi.

U mnie zajeło to około 4 godzin.Na szybach w przednich drzwiach nawet nie widać że coś jest naklejone.

Koszt oklejenia szyb oprócz tylnej bo była fabrycznie przyciemniona i oczywiście przedniej to w moim przypadku 450zł.

Jeśli znajdziesz dobrego fachowca to polecam folie jest sporo tańsza.

Co do piecowego przyciemniania to Ci co to zrobili to teraz żałują.

Poszukaj na ten temat w necie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam

Ja też przyciemniałem folią środek , tył , i tylną klapę

tył i tylną klapę mam ciemniejszą niż środkowe drzwi

zrobilem to specjlanie

na zewnątrz prawie nie widać ale wewnątrz jest przyjemniej

więcej światła wpada i nie jest jak w grobie - woże dzieci

koszt 400 zeta czas koło 4 godzin

 

p.s

nie wiem jak z oklejaniem szyb kierowcy i pazażera ale nie ryzykowałem

nie wolno tych szyb oklejać, bo jak się ktoś doczepi to trzeba będzie zdzierac ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do przednich to tylko najaśniejszą folią.Jak do tej pory nie miałem problemów.

Jednak myślę że warto przyciemnić przednie bo słoneczko tak nie razi z boku.

No ale to już indywidualny wybór.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

I oby nie było problemów. Ja chcialem ale Pani która mi naklejala folie odradzała - powiedziała , że jak bym wpadł na upierdliwca na przegladzie któremu by sie chciało to sprawdzać to nawet przy najjaśniejsze foli nie przejdzie przeglądu. a z tyłu to możesz nawet blacha zaspawac ale przody wg przepisów musza miec jakaś przepuszczalność oczywiście wyjątkiem są fabrycznie przyciemnione szyby ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość Anonymous

Dziękuję za informację, wybrałem dwie firmy w Warszawie, które zaoferowały przyciemnienie, jedna za 1200zł druga za 550zł(!)... (w sumie za 5 szyb)...

Przy okazji mam pytanie, czy przy bocznych szybach uchwyt przy zamku (ten który wchodzi w szybę) jest w jakiś sposób zdejmowany - nie wiem jak się zabrać za to.

Inne pytanie (trochę na inny temat): jak się wyjmuje zagłówki w przednich siedzeniach - w innych samochodach zawsze były takie zamki przy prętach, które podważałem np. kluczykiem, tutaj czegoś takiego nie widzę - a na siłę też nie mogę wyciągnąć.

 

pozdrawiam,

ssn

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno aby wyjąć zagłówki trzeba je odblokować.Blokada jest gdzieś pod tapicerką w tylnej części fotela na prętach zagłówka w połowie wysokości oparcia.Kiedyś próbowałem je wyjąć aby to sprawdzić ale mi się nie udało.

 

550 zł to jeszcze w granicach rozsądku ale te 1200 to niby za co?

Jakaś super specjalna folia?Czy robocizna taka droga.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dotyczy wyjmowania zagłówków :

Należy je podnieść maksymalnie do góry aż do oporu.

Potem od wewnątrz należy do prętow zagłówka włożyć blaszki przypominające z wyglądu klucz imbusowy i wsunąć jednocześnie aż usłyszy się kliknięcie i wtedy przytrzymać je jedną ręka a drugą wyjąć zagłówek. W ASO te klucze są oznaczone jako KM-J-42372.

Pozdr.

 

Dołączona grafika

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Należy je podnieść maksymalnie do góry aż do oporu.

Potem od wewnątrz należy do prętow zagłówka włożyć blaszki przypominające z wyglądu klucz imbusowy

No to jednak trochę wprowadzili mnie w błąd i dlatego mi też nie udało się ich wyjąć.

Tylko od wewnątrz czego fotela czy zagłówka?Co trzeba zrobić?Zdjąć pokrowiec na zagłówku?Wytłumacz dokładniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności