Gość Anonymous Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Kolego miałem to samo i wymieniłem praktycznie wszystko w przednim zawieszeniu i wyważałem też koła i nie pomogło. Któregoś pięknego dnia coś mnie tknęło żeby kupić nowe nie śmigane felgi na przód i po założeniu i wyważeniu jakby ręką odął. Jeżdze rok i jest super. Może u ciebie felgi są do bani tak jak u mnie - sprawź pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20768-trz%C4%99sie-kierownic%C4%85-powy%C5%BCej-120kmh-rozwi%C4%85zany/page/2/#findComment-157076 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 do stalowych felg też stosuje się pierścienie centrującenie bardzo to widzę,bo w alu jest zatoczenie do schowania się kołnierzanie widziałem jeszcze do stali   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20768-trz%C4%99sie-kierownic%C4%85-powy%C5%BCej-120kmh-rozwi%C4%85zany/page/2/#findComment-156873 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojtek_K Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 zibi, zerknij na alledrogo to uwierzysz   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20768-trz%C4%99sie-kierownic%C4%85-powy%C5%BCej-120kmh-rozwi%C4%85zany/page/2/#findComment-156827 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Wojtek_K, no i znalazłem,ale 17,50 za pierscień + wysyłka z 5 zł daje tyle co oryginalna stalowa felga na szrocie czego to nie wymyślą,żeby zarobić   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20768-trz%C4%99sie-kierownic%C4%85-powy%C5%BCej-120kmh-rozwi%C4%85zany/page/2/#findComment-156780 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 zobacz jeszcze oponę, mam podobny problem i pojechałem na wyważanie. przyczyną trzęsienia były opony, a dokładniej po rozpędzeniu koła na maszynie do wyważania widać było wyraźnie że opona "skacze" góra-dół. felga natomiast nie biła. gumiarz zdjął oponki, założył obrócone o 180 stopni i wyważył, opony nadal "skakały" ale już znacznie mniej. wiem że powoli mogę zbierać się na kupno nowego kompletu. ale może ktoś pomoże i wyjaśni, w jaki sposób opona może się tak "zużyć"? Ano może chociażby dlatego, że jeździła przy kompletnie zużytych amorkach... Jeśli dodatkowo amory te były na osi napędowej, to efekt widoczny jest już po kilku tygodniach jazdy, jeśli nie wcześniej... Wówczas możesz mieć rozbieżność w wysokości bieżnika nawet kilkunastu milimetrów - oczywiście poprzecznie...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20768-trz%C4%99sie-kierownic%C4%85-powy%C5%BCej-120kmh-rozwi%C4%85zany/page/2/#findComment-156363 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Chesco Opublikowano 5 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2009 U mnie amorki w porządku. Sprawdzone - sprawne w 75% (1,5 roku temu wymieniane na nówki). Szukam dalej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20768-trz%C4%99sie-kierownic%C4%85-powy%C5%BCej-120kmh-rozwi%C4%85zany/page/2/#findComment-155380 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Witam, Mam dokładnie to samo. Wibracje pojawiają się przy ok 140km/h i nie są jednostajne, a ok 3s czuć wibracje i nasilający się hałaś, później przez sekundę następuje znaczne wyciszenie i znów wibracje i tak w kółko. Daj znać, jak znajdziesz przyczynę. -- Pozdrawiam, Artur.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20768-trz%C4%99sie-kierownic%C4%85-powy%C5%BCej-120kmh-rozwi%C4%85zany/page/2/#findComment-154956 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość max-ell Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 zobacz jeszcze oponę, mam podobny problem i pojechałem na wyważanie. przyczyną trzęsienia były opony, a dokładniej po rozpędzeniu koła na maszynie do wyważania widać było wyraźnie że opona "skacze" góra-dół. felga natomiast nie biła. gumiarz zdjął oponki, założył obrócone o 180 stopni i wyważył, opony nadal "skakały" ale już znacznie mniej. wiem że powoli mogę zbierać się na kupno nowego kompletu. ale może ktoś pomoże i wyjaśni, w jaki sposób opona może się tak "zużyć"? Kolego, guma jak każdy materiał się starzeje, to, że np kupiłeś "nowe" opony, wcale nie znaczy, że są nowe, mogły już długo leżec (prawo przewiduje sprzedaż opon jako nowe do 10 lat od daty produkcji). Poza tym mogły być również źle przechowywane i odkształcone w związku z tym, co też może powodować drgania na kierownicy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20768-trz%C4%99sie-kierownic%C4%85-powy%C5%BCej-120kmh-rozwi%C4%85zany/page/2/#findComment-148489 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 mogły być również źle przechowywanei to jest prawda a rok i miesiąc produkcji jest na oponie i przy zakupie powinno zwracać się na to uwagę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20768-trz%C4%99sie-kierownic%C4%85-powy%C5%BCej-120kmh-rozwi%C4%85zany/page/2/#findComment-148454 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zibi Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 arybek, uzupełnij profil Czy ktoś wie o wibracji od dwumasu? Czy padnięty dwumas daje znać już na wolnych obrotach? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20768-trz%C4%99sie-kierownic%C4%85-powy%C5%BCej-120kmh-rozwi%C4%85zany/page/2/#findComment-148369 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.