Gość Anonymous Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 No to możesz się cieszyć. U mnie nawet oryginalna BOSCH-owska przepływka nie pomogła Życzę również powodzenie ze zwrotem tego zamiennika - jak kupowałem swoją to z daleka ostrzegali, że to część elektryczna i że zwrotu nie przyjmą. Ale gdyby u mnie tak było to też z pewnością bym nie odpuszczał Powodzenie i szerokiej drogi... a ja dalej będę walczył ze swoim check-iem - może w sobotę coś wykombinuję I przy okazji pytanko jakiej firmy miałeś ten zamiennik czujnika doładowania i czy ten zamiennik okazał się dobry, czy też może wpływał na błędy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20780-problem-check-engine-po-wymianie-przep%C5%82ywki/page/2/#findComment-164518 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kgorka Opublikowano 26 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2009 A no dzieki:) zamiennik czujnika był firmy EPS. I wydaje mi sie ze nie musialbym go zmieniac tylko wyswietlal mi jego blad wiec chcialem go zdemontowac ale sie ulamal wiec wymienilem, a przypuszczam ze przeplywka powodowala wywalenie bledu czujnika, gdzies juz to nawet bylo napisane. Ciekawe czy koles przyjmie zwrot, zostalo mi szukac orginalna boscha.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20780-problem-check-engine-po-wymianie-przep%C5%82ywki/page/2/#findComment-164512 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Nie wiem co się stało, ale dzisiaj kupiłem WAKUOMETR by sprawdzić podciśnienie na pompie VAC! Ciśnienie w porządku - ok -0,8 bar. Stwierdziłem więc że wymienię znowu przepływkę. Wymieniłem na ciepłym silniku, odłączyłem na ok 15 min akumulator. Potem podłączyłem wszystko i pojechałem się przejechać. Na lokalnej obwodnicy przejechałem ok 10 km i jakby ręką odjął - żadnej kontrolki!!! Bujnąłem się nawet do 160 km/h i też nic nie wyskoczyło Kilka dni wcześniej miałem rozebrany EGR i czujnik ciśnienia doładowania. Dokręciłem też jedną śrubę od kolektora, bo miała mały luz. Dzisiaj przeczyściłem wtyczkę pod kolektorem, która zabrudzona była olejem. Zamieniłem też przewód łączący EGR i elektrozawór z tym od klapek zawirowań. Mam nadzieję, że to nie jest tylko chwilowa poprawa i będzie już tak ciągle. Jak będzie coś się działo to opiszę dalej tę sytuację. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20780-problem-check-engine-po-wymianie-przep%C5%82ywki/page/2/#findComment-164234 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kgorka Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 U mnie podcisnienie bezposrednio na pompie vac 0,9 bar a jesli zaworki podłączone to 0,65-0,7bar. A na jaki przeplywomierz wymieniles, boscha czy zamiennik jakis. Bo ojciec ma zamiennik i chodzi na nim auto i u niego i u mnie a ja kupilem nowy zamiennik i nie chodzi.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20780-problem-check-engine-po-wymianie-przep%C5%82ywki/page/2/#findComment-164232 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 ja mam podobny problem. Samchod mam bardzo słaby, gdy jade 80-90 włacza sie kontrolka check engine i jade max 120 na odcinku 4 km:/ Pojechałem na diagnostyke i Komputer wykrył bład P0400. (Recykulacja spalin. Odchyłka regulacji. Mechanik kazał mi wyczyścic zawór Egr i sprawdzic przepływomierz powietrza. zawor wyczyściłem sciagłem takze pokrywe i wyczyściłem, był bardzo zasyfiony lecz róznicy w mocy dalej nie ma. I teraz jest pytanie czy napewno ten przepływomierz. Czytałem posty podobne, ale kazdy przypadek podobny lecz nie taki sam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20780-problem-check-engine-po-wymianie-przep%C5%82ywki/page/2/#findComment-164223 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kgorka Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Jesli egr wyczyszczony razem z kolektorem to sprawdz podcisnienie wytwarzane przez pompe vac, wezyki i elektrozaworki a jak to bedzie ok to sprobuj zamienic od kogos przeplywke ale to raczej cos z podcisnieniem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20780-problem-check-engine-po-wymianie-przep%C5%82ywki/page/2/#findComment-164215 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Ja kupiłem oryginalną przepływkę BOSCH-a za prawie 350 zł - oczywiście po upuście Do "sgh" - jeśli wyskoczył Ci tylko błąd p0400 to z pewnością coś z EGR, czyli podciśnienia, elektrozaworki, pompa VAC, zawalnony kolektor i może też przepływka. I pytanie czy kontrolka zapala się i gaśnie, czy może świeci się do wyłączenia zapłonu? U mnie przy prędkości 90-110 jak się zapaliła to wystarczyło na chwilę wrzucić na jałowy i po kilku sekundach gasła. Niestety przy ok 130 km/h zapalała się na stałe. Ja tylko mam nadzieję, że u mnie już teraz wszystko będzie OK i Wa, też tego życzę   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20780-problem-check-engine-po-wymianie-przep%C5%82ywki/page/2/#findComment-164166 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 dokładnie u mnie jest to samo. Gdy dam na luz albo sprzegło to kontrolka gasinie po chwili gdy spadnie do 1000obr/min. EGR bardzo dobrze wyczyszczony i to samo.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20780-problem-check-engine-po-wymianie-przep%C5%82ywki/page/2/#findComment-164076 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2009 "sgh" sprawdź jeszcze podciśnienie, bo nawet jak EGR jest czyściutki, a nie ma podciśnienia to i tak EGR nie zadziała i wywali błąd p0400. A próbowałeś pozamieniać elektrozaworki od EGR i turbiny ze sobą? Ja z 10 razy rozbierałem wszystko i zamieniałem ze sobą i jak na razie 2 dzień spokój z check-em. Miejmy tylko nadzieję, że na dłużej:) Już ponad 120 km bez kontrolki silnika - i niech już tak pozostanie na zawsze... Dziękuję za pomoc i porady i uważam problem za zamknięty. Pozdrawiam   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20780-problem-check-engine-po-wymianie-przep%C5%82ywki/page/2/#findComment-164066 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.