Gość damian4422 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 U mnie nie ma imbusów tylko Torxy czy jak to się zwie... Zacisk po przeczyszczeniu działa ale zobaczymy na jak dlugo;/ Bardzo slabo ciagnie mimo dobrzej podkreconej linki. Tarcze bierze rdza wiec klocki slabo brały. Tarcze zamówione i klocki. Jutro bd je miał więc powinno być dobrze tylko na jak długo. Na początku nie bd mógł chyba sprawdzić dobrze ręcznego bo klocki wymagają dotarcia i trzeba unikać gwałtownego hamowania przez ok 200km tak wyczytałem w książce...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20811-regeneracja-tylnego-zacisku-astra-g/page/2/#findComment-162364 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 jeśli słabo brało to tłoczek jest zapieczony   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20811-regeneracja-tylnego-zacisku-astra-g/page/2/#findComment-162352 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość damian4422 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Tłoczek jest dobry. Zacisk wporządku ale klocki wyrobione i tarcze widać już cienkie... Widać że klocek hamuje całą swoją powierzchnią. Zacisk cały był wyjęty i tłoczek nie jest zardzewiały i normalnie chodzi... [ Dodano: Sob Cze 06, 2009 22:51 ] zalozone nowe tarcze + klocki... Ręczny brzytwa tylko chyba zapowietrzona pompa abs Po odpowietrzeniu sprawdzałem płyn było ponad minimum ( ale tylko troszke) gdy robiłem jazde probna i chamowalem delikatnie od 90 do 40 wszystko ok tylko przy gwaltownym hamowaniu zapalila sie kontrolka od recznego i chyba wtedy pompa zaciagnela powietrze gdy odpowietrze układ jak silnik jest wylaczony wszystko ok pedal tak samo caly czas chodzi... A gdy uruchomie silnik i zaczynam pompowac pedal stawia coraz wiekszy opor i jest mniejszy skok pedalu. Jak go trzymam po chwili ustepuje. Czy to jest zapowietrzona pompa i czeka mnie tylko serwis?? Dodam ze hamulce normalnie dzialaja... Kola nie blokuja wszystko ok...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20811-regeneracja-tylnego-zacisku-astra-g/page/2/#findComment-162311 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zkoz Opublikowano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2010 Witam Panowie. Temat 'zapieczonego' zacisku powraca u mnie. Oto jak to wygląda. Z racja tego, że nie działał mi ręczny oraz, że podczas wkręcania/cofania tłoka wyciekał mi płyn spod uszczelki zacisk wylądował na stole operacyjnym. Ponieważ robiłem to pierwszy raz skończyło się to nabyciem używanego zacisku (nie zwróciłem uwagi, ale sprzedano mi zacisk o średnicy tłoka 34 a miałem 36). Założyłem, odpowietrzyłem. samochód hamuje. Po ok. 3 tygodniach postanowiłem uruchomić w końcu ręczny, założyłem nową linkę i ku mojemu zdziwieniu w tym wymienionym zacisku znów nie odbija ramię ręcznego (przed założeniem na samochód odbijał ładnie, tłok się wysuwał). Bywa. Zabrałem sie w międzyczasie za składanie mojego popsutego zacisku. Niestety nie chce działać on poprawnie, gdyż jak ruszam ramieniem od recznego to tłok wysuwa się i chowa z powrotem (powinien zostać w miejscu gdzie się wysunął bo tak działa automatyczna regulacja ręcznego). Podejrzewam, że coś nie tak chodzi mi ta śruba w tłoku. Zamieszczam foty: czesci skladowe tłoka czyli śruba i elementy http://picasaweb.google.pl/lh/photo/CQj96zSsJPdPtFJQ3fiIFQ?feat=directlink tak jest poskładane w tłoku http://picasaweb.google.pl/lh/photo/5Hf7qzLAs9d9gROYNJb1cg?feat=directlink regulator ręcznego http://picasaweb.google.pl/lh/photo/UG-RDBWm9u_uFpx_2XCIbg?feat=directlink Może ktoś zna odpowiedz, z jakim oporem kręci się ta śruba w tłoku? Może inne porady jak to naprawić? Oczywiście mam świadomość używania smaru do zacisków oraz zestawu nowych uszczelek. Pozdrowionka:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20811-regeneracja-tylnego-zacisku-astra-g/page/2/#findComment-65871 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Przemo_2014 Opublikowano 9 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2011 zkoz, i jakie są rezultaty naprawy ? udało się zregenerować zaciski czy jednak zakup nowych. A jeśli udało to może jakieś rady lub sugestie bo borykam się z podobnym problemem ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20811-regeneracja-tylnego-zacisku-astra-g/page/2/#findComment-15941 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 zkoz, Może byś zrobił manual do działu "sam naprawiam"   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20811-regeneracja-tylnego-zacisku-astra-g/page/2/#findComment-15599 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kgorka Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Witam, jestem po regeneracji zaciskow przod jak i tył, tzn tłoczki wypolerowane nie było na nich wżerów gumki powymieniane wszystko poskładane na smarze do tłoczkow i smarze miedziowym wymienione klocki założone na auto i co cała prawa strona sie grzeje a najbardziej prawy tył, juz nie mam sił do tego. Klocki dałem nowe i mimo tego pedał hamulca łapie dość nisko a wydaje mi sie ze powinien wyżej po wymianie klocków. Wszystko odpowietrzone. Pomiar ciśnienia na vacu pompie 90kPA zaworek zwrotny nie przepuszcza. co jeszcze proponujecie sprawdzic lub zrobic? jakies pomysły?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/20811-regeneracja-tylnego-zacisku-astra-g/page/2/#findComment-396718 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.