Skocz do zawartości

Astra II 2.2 diesel


Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie Panowie.

 

Chciałbym odnowić temat. Chce zakupić w tym roku astre II dla żony. Będzie to jednak raczej silnik 2.0 DTI. 1.7 co prawda jest więcej ale 80km to zdecydowanie za mało. Poradźcie mi jakich przebiegów najlepiej szukać. Wiadomo że poniżej 100tys km nic nie kupie a jak coś jest to na bank jest kręcone. Ma to być wersja hatch lub sedan. Czy jak kupie taki samochód z przebiegiem 140tys to do 200tys bez remontu silnika jeszcze nim dociągne czy może być ciężko?

Cześć ,

 

Mam motorek 2.0 w mojej Zafi i sobie chwalę:beer: Spalanie w mieście ok 7-7,5 ltr. na trasie 5,5-6,3 ltr. Co do trwałości silników Opli to mam na budziku 200 tyś i uważam iż spokojnie pojeżdżę do 500 tyś albo więcej bez żadnego remontu silnika. Ważne aby odpowiednio dbać o autko. To co leci w oplowskich dieslach to:

- EGR (ok 250 zł mechaniczny),

- Przepływka (350 zł),

- Turbo ( 1200 zł regeneracja ale wytrzymuje z 400 tyś jak kto dba),

- Pompa wtryskowa ( różnie, jak auto kręcone to 150 tysięcy :mrgreen:, jak nie to powinna pożyć z 400 tyś ale zależy jak kto dba),

- Głowica - jak nie przegrzejesz silnika to nie trzeba robić,

- zaworki próżniowe - tak co 250 tyś ale koszt używki to 70 zł

To tyle z mojego punktu widzenia.

Co do sprawdzenia przed kupnem to masz opis u koleżanki Visty.

 

Pozdrawiam

-

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/20883-astra-ii-22-diesel/page/3/#findComment-123988
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 25
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Witam ponownie Panowie.

 

Chciałbym odnowić temat. Chce zakupić w tym roku astre II dla żony. Będzie to jednak raczej silnik 2.0 DTI. 1.7 co prawda jest więcej ale 80km to zdecydowanie za mało. Poradźcie mi jakich przebiegów najlepiej szukać. Wiadomo że poniżej 100tys km nic nie kupie a jak coś jest to na bank jest kręcone. Ma to być wersja hatch lub sedan. Czy jak kupie taki samochód z przebiegiem 140tys to do 200tys bez remontu silnika jeszcze nim dociągne czy może być ciężko?

Cześć ,

 

Mam motorek 2.0 w mojej Zafi i sobie chwalę:beer: Spalanie w mieście ok 7-7,5 ltr. na trasie 5,5-6,3 ltr. Co do trwałości silników Opli to mam na budziku 200 tyś i uważam iż spokojnie pojeżdżę do 500 tyś albo więcej bez żadnego remontu silnika. Ważne aby odpowiednio dbać o autko. To co leci w oplowskich dieslach to:

- EGR (ok 250 zł mechaniczny),

- Przepływka (350 zł),

- Turbo ( 1200 zł regeneracja ale wytrzymuje z 400 tyś jak kto dba),

- Pompa wtryskowa ( różnie, jak auto kręcone to 150 tysięcy :mrgreen:, jak nie to powinna pożyć z 400 tyś ale zależy jak kto dba),

- Głowica - jak nie przegrzejesz silnika to nie trzeba robić,

- zaworki próżniowe - tak co 250 tyś ale koszt używki to 70 zł

To tyle z mojego punktu widzenia.

Co do sprawdzenia przed kupnem to masz opis u koleżanki Visty.

 

Pozdrawiam

-

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/20883-astra-ii-22-diesel/page/3/#findComment-125488
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/20883-astra-ii-22-diesel/page/3/#findComment-123943
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/20883-astra-ii-22-diesel/page/3/#findComment-125443
Udostępnij na innych stronach

A jak myślicie, co będzie lepszym rozwiązaniem, kupno auta w kraju od handlarza bo nie ukrywajmy ale znaleźć taki z 5 letni egzemplarz astry II z silnikiem 2.0 kupiony w kraje z przyzwoitym wyposażeniem graniczy z cudem, czy może lepiej jechac do niemiec i coś sprowadzić na własną rękę?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/20883-astra-ii-22-diesel/page/3/#findComment-123901
Udostępnij na innych stronach

A jak myślicie, co będzie lepszym rozwiązaniem, kupno auta w kraju od handlarza bo nie ukrywajmy ale znaleźć taki z 5 letni egzemplarz astry II z silnikiem 2.0 kupiony w kraje z przyzwoitym wyposażeniem graniczy z cudem, czy może lepiej jechac do niemiec i coś sprowadzić na własną rękę?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/20883-astra-ii-22-diesel/page/3/#findComment-125401
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie Panowie.

 

Chciałbym odnowić temat. Chce zakupić w tym roku astre II dla żony. Będzie to jednak raczej silnik 2.0 DTI. 1.7 co prawda jest więcej ale 80km to zdecydowanie za mało. Poradźcie mi jakich przebiegów najlepiej szukać. Wiadomo że poniżej 100tys km nic nie kupie a jak coś jest to na bank jest kręcone. Ma to być wersja hatch lub sedan. Czy jak kupie taki samochód z przebiegiem 140tys to do 200tys bez remontu silnika jeszcze nim dociągne czy może być ciężko?

Cześć ,

 

Mam motorek 2.0 w mojej Zafi i sobie chwalę:beer: Spalanie w mieście ok 7-7,5 ltr. na trasie 5,5-6,3 ltr. Co do trwałości silników Opli to mam na budziku 200 tyś i uważam iż spokojnie pojeżdżę do 500 tyś albo więcej bez żadnego remontu silnika. Ważne aby odpowiednio dbać o autko. To co leci w oplowskich dieslach to:

- EGR (ok 250 zł mechaniczny),

- Przepływka (350 zł),

- Turbo ( 1200 zł regeneracja ale wytrzymuje z 400 tyś jak kto dba),

- Pompa wtryskowa ( różnie, jak auto kręcone to 150 tysięcy :mrgreen:, jak nie to powinna pożyć z 400 tyś ale zależy jak kto dba),

- Głowica - jak nie przegrzejesz silnika to nie trzeba robić,

- zaworki próżniowe - tak co 250 tyś ale koszt używki to 70 zł

To tyle z mojego punktu widzenia.

Co do sprawdzenia przed kupnem to masz opis u koleżanki Visty.

 

Pozdrawiam

-

 

 

będę wdzięczny jeśli wyłożysz mi jak ,, chłopu na roli "o co chodzi z dbaniem o pompę wtryskową , oraz o przegrzanie głowicy.

 

czy chodzi o dobre paliwo , oraz jak stoisz w korkach to o poprawne działanie wentylatora żeby na bieżąco schładzał płyn chłodniczy? jeśli tak to tylko potwierdż jak nie to poprosze o wykład

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/20883-astra-ii-22-diesel/page/3/#findComment-123896
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie Panowie.

 

Chciałbym odnowić temat. Chce zakupić w tym roku astre II dla żony. Będzie to jednak raczej silnik 2.0 DTI. 1.7 co prawda jest więcej ale 80km to zdecydowanie za mało. Poradźcie mi jakich przebiegów najlepiej szukać. Wiadomo że poniżej 100tys km nic nie kupie a jak coś jest to na bank jest kręcone. Ma to być wersja hatch lub sedan. Czy jak kupie taki samochód z przebiegiem 140tys to do 200tys bez remontu silnika jeszcze nim dociągne czy może być ciężko?

Cześć ,

 

Mam motorek 2.0 w mojej Zafi i sobie chwalę:beer: Spalanie w mieście ok 7-7,5 ltr. na trasie 5,5-6,3 ltr. Co do trwałości silników Opli to mam na budziku 200 tyś i uważam iż spokojnie pojeżdżę do 500 tyś albo więcej bez żadnego remontu silnika. Ważne aby odpowiednio dbać o autko. To co leci w oplowskich dieslach to:

- EGR (ok 250 zł mechaniczny),

- Przepływka (350 zł),

- Turbo ( 1200 zł regeneracja ale wytrzymuje z 400 tyś jak kto dba),

- Pompa wtryskowa ( różnie, jak auto kręcone to 150 tysięcy :mrgreen:, jak nie to powinna pożyć z 400 tyś ale zależy jak kto dba),

- Głowica - jak nie przegrzejesz silnika to nie trzeba robić,

- zaworki próżniowe - tak co 250 tyś ale koszt używki to 70 zł

To tyle z mojego punktu widzenia.

Co do sprawdzenia przed kupnem to masz opis u koleżanki Visty.

 

Pozdrawiam

-

 

 

będę wdzięczny jeśli wyłożysz mi jak ,, chłopu na roli "o co chodzi z dbaniem o pompę wtryskową , oraz o przegrzanie głowicy.

 

czy chodzi o dobre paliwo , oraz jak stoisz w korkach to o poprawne działanie wentylatora żeby na bieżąco schładzał płyn chłodniczy? jeśli tak to tylko potwierdż jak nie to poprosze o wykład

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/20883-astra-ii-22-diesel/page/3/#findComment-125396
Udostępnij na innych stronach

A jak myślicie, co będzie lepszym rozwiązaniem, kupno auta w kraju od handlarza bo nie ukrywajmy ale znaleźć taki z 5 letni egzemplarz astry II z silnikiem 2.0 kupiony w kraje z przyzwoitym wyposażeniem graniczy z cudem, czy może lepiej jechac do niemiec i coś sprowadzić na własną rękę?

Słyszałem że w Niemcowni to już same szroty zostały więc nie warto. Teraz jeżdżą ludziska po dobre autka do Belgii i Holandii.

 

Pozdrawiam

 

[ Dodano: Czw Lis 19, 2009 21:17 ]

Cześć;

 

Co do pompy paliwa to kilka podstawowych porad:

 

- zawsze utrzymuj przynajmniej 1/4 zbiornika paliwa ponieważ jak wyjeździsz całe paliwko to zapowietrzysz pompę i zassiesz cały syf ze zbiornika;

- jak zaczynają się problemy z odpalaniem tzn. długo kręcisz to trzeba zaraz naprawiać( prawdopodobnie się zapowietrza) pompa pracująca na sucho się zaciera ponieważ smarowanie ma paliwkiem;

- tankować tylko na pewnych stacjach;

- wymieniać często filtr paliwa( min. raz w roku) i obserwować czy nie jest brudny od oleju( bo zapaprzesz pompę) jak jest olej to robić uszczelnienie trawersów itp.

- niektórzy dodają co jakiś czas środków smarnych to paliwa aby pompa była smarowana( są tu zwolennicy i przeciwnicy tej metody)

- nigdy!!! nie odpalaj na ciąga bo to gwóźdź do trumny pompy :mrgreen:

 

Co do głowicy to niestety czasami jak padnie termostat to potrafi się przegrzać silnik i po uszczelce :beer: i głowica do planowania. Więc trza obserwować i sprawdzać regularnie poziom płynu.( w niektórych wersjach jest czujnik poziomu więc komputer pokazuje komunikat)

 

To chyba tyle.

 

Pozdrawiam i powodzenia

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/20883-astra-ii-22-diesel/page/3/#findComment-123881
Udostępnij na innych stronach

A jak myślicie, co będzie lepszym rozwiązaniem, kupno auta w kraju od handlarza bo nie ukrywajmy ale znaleźć taki z 5 letni egzemplarz astry II z silnikiem 2.0 kupiony w kraje z przyzwoitym wyposażeniem graniczy z cudem, czy może lepiej jechac do niemiec i coś sprowadzić na własną rękę?

Słyszałem że w Niemcowni to już same szroty zostały więc nie warto. Teraz jeżdżą ludziska po dobre autka do Belgii i Holandii.

 

Pozdrawiam

 

[ Dodano: Czw Lis 19, 2009 21:17 ]

Cześć;

 

Co do pompy paliwa to kilka podstawowych porad:

 

- zawsze utrzymuj przynajmniej 1/4 zbiornika paliwa ponieważ jak wyjeździsz całe paliwko to zapowietrzysz pompę i zassiesz cały syf ze zbiornika;

- jak zaczynają się problemy z odpalaniem tzn. długo kręcisz to trzeba zaraz naprawiać( prawdopodobnie się zapowietrza) pompa pracująca na sucho się zaciera ponieważ smarowanie ma paliwkiem;

- tankować tylko na pewnych stacjach;

- wymieniać często filtr paliwa( min. raz w roku) i obserwować czy nie jest brudny od oleju( bo zapaprzesz pompę) jak jest olej to robić uszczelnienie trawersów itp.

- niektórzy dodają co jakiś czas środków smarnych to paliwa aby pompa była smarowana( są tu zwolennicy i przeciwnicy tej metody)

- nigdy!!! nie odpalaj na ciąga bo to gwóźdź do trumny pompy :mrgreen:

 

Co do głowicy to niestety czasami jak padnie termostat to potrafi się przegrzać silnik i po uszczelce :beer: i głowica do planowania. Więc trza obserwować i sprawdzać regularnie poziom płynu.( w niektórych wersjach jest czujnik poziomu więc komputer pokazuje komunikat)

 

To chyba tyle.

 

Pozdrawiam i powodzenia

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/20883-astra-ii-22-diesel/page/3/#findComment-125381
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności