Gość Anonymous Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 no wiec mam problem z praca silnika otrzymany kod 0505 co za tym idzie silnik pracuje dziwnie nie wiem czy to tylko to , rozebralem przepustnice na strzepy wyczyscilem zalozylem nowa uszczelke wszystko szczelne przewody pewne lewego powietrza lapac nie powinno a jednak silnik pracuje czasem 900 pozniej idzie w gore i staje na 1100 -1200 wczesniej przed moimi robotami bylo 1000...co wiecej jak wczesniej tak i teraz kod ten sam no i jak np nie da sie wejsc w obroty powiedzmy wolno go wkrecajac bo mam wrazenie ze sie cos urwie pozatym jak wejde w pewien prog to obrotow nie utrzyma bedzie spadac o jakies 500 w dol i wracac spowrotem moge nakreccic filmik czy cos ... czekam na odpowiedzi:)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21041-problem-z-obrotaml/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 otrzymany kod 0505Układ regulacji biegu jałowego-usterka, ale to chyba już wiesz.Regulacją biegu jałowego steruje komputer na podstawie informacji z czujników, więc czyszczenie raczej nie pomoże. Dla jasności podaj symbol silnika i rocznik auta.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21041-problem-z-obrotaml/#findComment-162430 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 wlasnle tak ml sle tez zdaje ze elektronlka wall a czyszczenie itp chcialem wyeliminowac faktlewego powietrza rocznik 1998 astra sport 1.8 16v x18 xe-1 taki sprzet   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21041-problem-z-obrotaml/#findComment-162429 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Nie ma co się łamać. Trzeba sprawdzać czujniki, bo któryś może podawać nieprawidłowe dane. Sprawdzać, czyli zrobić pomiary, bo kupowanie nowych to poważny wydatek, a podkładanie niepewnych robi w głowie kaszanę. Chyba, że ma się pewny zamiennik. Na początek czujnik położenia wału korbowego, czujnik Map, temp. powietrza dolotowego i temp. płynu. Sondy lambda zostawiłbym na koniec. Z nich komp ustawia obroty. I jeszcze pewność, że jeździsz na czystym paliwie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21041-problem-z-obrotaml/#findComment-162426 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 paliwo jest ok waha 1wsza klasa wiec jak sprawdzac poszczegolne czujniki? lambda wymieniona 2-3 tygodnie temu bo mialem blad lambdy...zamienilem i blad znikna i wystapil wlasnie ten dziwi mnie przeplywka bo kurde jak mam ja podlaczona silnik jakos tam chodzi i jest w miare ale gdy np rure zdejme z przepustnicy dalej jest ok natomiast jak ja odlacze silnik ledwo co chodzi...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21041-problem-z-obrotaml/#findComment-162425 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Jak sprawdzać, szukaj w googlach, bo zrobi się tu temat rzeka. Na przykład czujnik połozenia wału (halla), wytwarza napięcie od 0 do 7.5V. Jeśli nie zostanie przerwany obwód cewki to komp nie wykryje usterki, ale łyknie wszystko co mu czujnik poda np. 1V zamiast 4V i robi się zamieszanie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21041-problem-z-obrotaml/#findComment-162424 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 ok dzlekl stary popytam jeszcze brata jak na gg bedzle l moze do czegos sle dojdzle to ja jade kuple co trzeba a tym czasem plyn chlodzacy pewnle wymlenle bo jakos mnle nlepokol temperatura wchodzl ml na czerwone nle wlem kurde za duzo problemow nle kuple juz opla nlgdy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21041-problem-z-obrotaml/#findComment-162422 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Ten czujnik też jest ważny dla prawidłowych obrotów, więc zacznij od niego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21041-problem-z-obrotaml/#findComment-162421 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 ok tak zroble zaraz znajde co l jak sprawdzlc l sle zablore mam nadzleje ze wyjdzle bo normalnle wkurza mnle juz to wszystko l jazda l wogle ...bo samochod dzlwnle sle zachowuje ...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21041-problem-z-obrotaml/#findComment-162420 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.