Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam

Mam pytanie.

Podejrzewam że kończą mi się łożyska w piastach ale nie jestem pewien. Objawy sa takie:

 

Kidy lekko skrece kierownica w prawo zaczyna sie buczenie. Przy jezdzie na wprost i skretach w lewo buczenia nie ma. Wzstarczy lekii ruch kierownica w lewo i jest buczenie.

Czy moje podejrzenia sa trafne?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21044-czy%C5%BCby-%C5%82o%C5%BCyska-do-wymiany-astra-g/
Udostępnij na innych stronach

Gość andrzej_m55

kolego proszę o dopełnienie formalności tu

http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=23972&start=981#290847

jeśli łożysko to jest luz w pionie i słychać je cały czas

szybciej bym powiedział że przegub

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21044-czy%C5%BCby-%C5%82o%C5%BCyska-do-wymiany-astra-g/#findComment-162408
Udostępnij na innych stronach

Kidy lekko skrece kierownica w prawo zaczyna sie buczenie.

Ja to oceniam jako ewidentny objaw uszkodzenia łożyska w piaście.

Niestety łożysko wymienia się z całą piastą. Polecani producenci piast, przez użytkowników forum to: SKF , FAG , RUVILLE.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21044-czy%C5%BCby-%C5%82o%C5%BCyska-do-wymiany-astra-g/#findComment-162200
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Przypuszczam że to łożysko tylko że nie wyczuwam luzu na żadnym kole. Przeguby są raczej dobre przy małych prędkościach i mocnym skrecie kół nic sie nie dziej. Dlatego nie wzełem ich pod uwage.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21044-czy%C5%BCby-%C5%82o%C5%BCyska-do-wymiany-astra-g/#findComment-161689
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Ja miałem też podobny problem ASTRA-G - głośno robiło się wraz z narastająca prędkością (bez względu na skręcenie kół), ale w Oplu Corsie głośniej robiło się na zakrętach. Kolega zapropononował prostą diagnozę - unieść samochód z jednej strony (oprzeć go na kobyłce, nie na podnośniku)i uruchomic silnik i po kolei wkładać biegi, samochód nie odjedzie ze względu na na mechanizm różnicowy. Przez porównanie odłosów wskazanie padło na lewy przód.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21044-czy%C5%BCby-%C5%82o%C5%BCyska-do-wymiany-astra-g/#findComment-37438
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

jeszcze proszym sposobem jest pomyslenie dalczego "buczy" przy skrecie w jakas strone! jesli skrecamy w lewo to obciazenie calego auta przenowi sie na prawe kolo! a jesli w prawo to na lewe! mam takki sam problem w fiacie bravo! po skreceniu w lewo zaqczynalo huczeć! po wymianie przedniego prawego lozyska wszystko wrocilo do normy:) a przegloby sie sprawdza przy maksymalnym skrecie jadac powoli w przod i tyl sluchajac czy nie "strzela":) pozdrawiam:)

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21044-czy%C5%BCby-%C5%82o%C5%BCyska-do-wymiany-astra-g/#findComment-31518
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności