Gość Anonymous Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Witam Mam pytanie. Podejrzewam że kończą mi się łożyska w piastach ale nie jestem pewien. Objawy sa takie: Kidy lekko skrece kierownica w prawo zaczyna sie buczenie. Przy jezdzie na wprost i skretach w lewo buczenia nie ma. Wzstarczy lekii ruch kierownica w lewo i jest buczenie. Czy moje podejrzenia sa trafne?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 kolego proszę o dopełnienie formalności tu http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=23972&start=981#290847 jeśli łożysko to jest luz w pionie i słychać je cały czas szybciej bym powiedział że przegub   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Bogo Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Kidy lekko skrece kierownica w prawo zaczyna sie buczenie.Ja to oceniam jako ewidentny objaw uszkodzenia łożyska w piaście.Niestety łożysko wymienia się z całą piastą. Polecani producenci piast, przez użytkowników forum to: SKF , FAG , RUVILLE.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 Typowe odgłosy dla padniętego łożyska. Jak to sprawdzić, dowiesz się jak przejdziesz do wątku, "wymiana piasty przedniej".   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 7 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2009 Przypuszczam że to łożysko tylko że nie wyczuwam luzu na żadnym kole. Przeguby są raczej dobre przy małych prędkościach i mocnym skrecie kół nic sie nie dziej. Dlatego nie wzełem ich pod uwage.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Robert_W Opublikowano 24 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2010 Ja miałem też podobny problem ASTRA-G - głośno robiło się wraz z narastająca prędkością (bez względu na skręcenie kół), ale w Oplu Corsie głośniej robiło się na zakrętach. Kolega zapropononował prostą diagnozę - unieść samochód z jednej strony (oprzeć go na kobyłce, nie na podnośniku)i uruchomic silnik i po kolei wkładać biegi, samochód nie odjedzie ze względu na na mechanizm różnicowy. Przez porównanie odłosów wskazanie padło na lewy przód.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pilarek Opublikowano 15 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2010 jeszcze proszym sposobem jest pomyslenie dalczego "buczy" przy skrecie w jakas strone! jesli skrecamy w lewo to obciazenie calego auta przenowi sie na prawe kolo! a jesli w prawo to na lewe! mam takki sam problem w fiacie bravo! po skreceniu w lewo zaqczynalo huczeć! po wymianie przedniego prawego lozyska wszystko wrocilo do normy:) a przegloby sie sprawdza przy maksymalnym skrecie jadac powoli w przod i tyl sluchajac czy nie "strzela":) pozdrawiam:)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.