Skocz do zawartości

brak iskry na dwoch cylindrach na wysokich obrotach


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam !

Problem mam z astrą1.6 F silnikz DIS.(bez aparatu zapłonowego) Mianowicie spr lampą stroboskopową na kablach iskrę. Na wolnych obrotach wszędzie jest iskra, po podciągnięciu cięgna na średnie obroty na trzech cylindrach od strony lewej jest a na ostatnim z prawej wogle nie ma iskry. Po podciągnięciu cięgna na wysokie obroty iskra jest tylko na dwoch cylindrach z prawej strony a na pozostałych dwoch nie ma wogole. Przy tym ostatnim objawie zapala się żołta kontrolką i potem już świeci cały czas do momentu wyłączenia zapłonu.Po chwili jak go odpalę to już nie świeci. Czy to możliwe że cewka zapłonowa poszła się paść ? z takimi objawami. Byłem u mechanika a On mi powiedziałże możłiwe że jest zawor nadpalony lub wałek rozrządu się kończy. Proszę kogoś o poradę . pozdrawiam.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

zapala się żołta kontrolką i potem już świeci cały czas do momentu wyłączenia zapłonu

Skoro się zapaliła to masz zapisane kody błędów.

Będą wypadające zapłony, ale może jeszcze coś więcej.

Czy to możliwe że cewka zapłonowa poszła się paść

Mozliwe. I kable i moduł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Więc spr jeszcze raz. Na 1 kablu lampa normalnie daje błysk tak samo na 2. Co do 3 jest tak że nawolnych obrotach jest iskra gdy zwiększam na wysokie lampa sie zaświeca i w sekundzie gaśnie nie dając wogole oznak iskry.Do momentu aż wroci na wolne obroty,potem jest już. I to się dzieje bez zapalonej kontrolki. Jak się przejadę gdzieśże potrzebuje mocy silnika zaświeca się kontrolka i wtedy po sprawdzeniu są takie objawy jak opisałem przy 3 lecz teraz już dochodzi 4 cylinder z takimi objawami.

 

[ Dodano: Pią Cze 26, 2009 08:38 ]

No i wyszło szydło z worka.Klina mi ścinało i wrzynał się pod koło pasowe.zapłon się przestawił o jeden ząbek na kole pasowym. Poza tym jak rozebralem to wszystko okazało sięże rowek na klina w wale korbowym jest rozwalony i ma luz co powoduje taki przeskok żabka.więc czeka mnie wymiana wału korbowego i panewek z jakiegoś silnika z demontażu. Ale całe szczęście nie musiałem jechać na warsztat bo tam to by mnie dopiero skroili ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności