Skocz do zawartości

Coś nie działa poprawnie tylko co chłodnica ? Czujnik?


Gość Darude25

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Darude25

Witam.Problem z moją Asterką. Istotą usterki jest to że przy 105 stopniach nie załącza się wentylator chłodnicy jest to bardzo niepokojące przy dłuższych trasach. Nie sprawdzałem przy ilu się załącza ze strachu ponieważ przy tych 105C temperatura jest taka że po obydwu końcach chlodnicy unosi się dymek, gdy to tylko spostrzegłem niezwłocznie zgasiłem silnik. Przewody chlodnicze tez są bardzo gorące i często musze dolewać p.chlodniczego.

Pytanie co jest grane, co wymienić ??? A może sprawdzić czy się załączy stojąc koło auta z gasnicą hehehe

Proszę o konkretną odpowiedz bez odsylań na inne posty. Pozdrawiam dzięki

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak juz jest na czerwonym to raczej sie nie wlaczy wogole

wiec nie wiem na co czekasz

 

na pierwszy ogien sprawdzic czy wogole otwiera sie duzy obieg

tutaj uszkodzony bedzie termostat

a jak dziala to najprawdopodobniej czujnik wentylatora( jest w chlodnicy) podziekowal

 

 

oba przypadki nie wykluczaja uszkodzenia samego wentylatora

jak chcesz z gasnica czekac to lepiej podjedz do mechanika i to migiem

bo pojecie masz blade z tego co widze

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

stary to jest prosta sprawa jak sle chlodnlca grzeje ltp temperature pokazuje to sprawdz wlatrak...jak kolega wyzej powledzlal powlnno pojsc szybko , ale jak nle czujesz sle na sllach to do mechanlora...20 mlnut l po robocle ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dodam że przegrzejesz silnik i drobna usterka przerodzi się w poważny remont silnika,sprawdź jak radzą koledzy wyżej czy,układ pracuje na dużym obiegu i czy wentylator pracuje po podłączeniu na krótko.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak, odpowadam zainteresowanym. Bylem u mechaniora no i sprawdziliśmy termostat jest dobry, duży obieg jest, wentylator na krótko działa stwierdził że wszystko gra ponieważ chłodnica jest ciepła gdyby była zapchana to by była zimna a więc został tylko czujnik którego jeszcze nie wymieniłem ponieważ nie udało mi sie go nigdzie kupić, a mechanior jakiegos starego nie miał.

Dziękuje wszystkim w/w za pomoc i takie zangażowanie w sprawę, jak wymienie ten czujnik to sie oddezwe, niestety jutro św wrrrrrrrr :D pozdrawiam

P.s. z tą gaśnicą to tylko taki żarcik w życiu bym tak nie zrobił ???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

wiadomo ze zart stary :D no co do chlodnicy ja mialem takie cyrki po zakupie samochodu...bo toz przed zakupem gosc wymienil chlodnice ...wiatrak wszystko jak trzeba sie wlaczalo problem ze wiatrak byl 24h na dobe on ??? no wiec u mnie to bylo tak ze jakos 4ry cm od dolu chlodnica byla zimna i wogle zapowietrzony uklad....

 

co zrobilem....spuscliem plyn zalalem nowy rozgrzalem silnik woda zaczela podchodzic na wyrownawczym , obroty w gore woda zeszla l tak pare razy...chlodnica w 100% ciepla wiatrak sie wylaczyl i od tamtej pory 22 na dworze i szczerze niepamietam kiedy sie wlaczyl ...w korku czy cos co norma bo wczesniej to moglem jechac 140 i temperatury nie zbilo...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności