Gość Kacper Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Zdażyło mi się dwa razy że wentylator nawiewu pracując na najszybszych obrotach wyłączył się całkowicie, a następnie po kilku minutach załączył się ponownie. Wiem że mam filtr pyłkowy do wymiany. Ale nurtuje mnie pytanie czy silniczek ten posiada jakiś termistor zabezpieczający, czy to wina ewentualnych połączeń?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21164-nawiew/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baki Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Witam. Termistor zabezpieczający lub (czujnik temeratury) jest zamontowany przy szczotkach w silniku podobnie jak w silniku tylnej wycieraczki. Ale podobny efekt jest jak przegrzewa sie moduł sterowania silnikiem. Wybuduj i posprawdzaj. Pozdr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21164-nawiew/#findComment-160863 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 Jak jest termistor to znaczy że wszystko gra. Wymienie filtr i będzie dobrze. Dzięki za podpowiedz.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21164-nawiew/#findComment-160731 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość baki Opublikowano 13 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2009 Witam. Niebędzie dobrze. Termistor jest poto aby silnik po zatarciu naprzykład się nie spalił bo termistor odłączy zasilanie. Sprawdz czy silnik niema zadużuch oporów.Wyjmij filtry kabinowe i wsadz tam ręke i możesz wtedy pokręcić wentylatorem i sprawdzić czy niema oporów. Jak jest OK to może są zimne luty na oporach do sterowania silnikiem. Samo się nic nienaprawi a napewno jak będzie najbardziej potrzebne to się uszkodzi. Pozdr   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21164-nawiew/#findComment-160583 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Kręci się swobodnie bez oporów . Po pchnięciu wykonuje kilka obrotów. Jedynym oporem jest przepływ powietrza przez filtr co utrudnia prace silniczka.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21164-nawiew/#findComment-160495 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sebo2876 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2009 Kręci się swobodnie bez oporów . Po pchnięciu wykonuje kilkanaście obrotów. Jedynym oporem jest przepływ powietrza przez filtr co utrudnia prace silniczka.Witam mam inny problem chodzi o nawiew czy jest na 1 czy na 5 dmucha tak samo dmucha obroty słychać że są inne , na nogi dmucha tak słabo że chyba jak bym na nie chuchał lepiej bym je ogrzał , ciepło wali ze środkowego nawiewu boczne też jest ok ale dmucha jednostajnie czy jest 1 czy 5 , sprawdzałem wężyki które są podpięte pod regulator nawiewu ,czyli nogi szyba itp ,kręcąc nim wydaje mi się że nic się nie zmienia , jedno gniazdo jest puste ,czyli chyba 4 albo 5 wężyków jest zapiętych , i teraz moje pytanie czy ktoś kiedyś oglądał u siebie panel sterowania od tyłu ,czy wszystkie gniazda mają wężyki ?czy u mnie jeden spadł i to powoduje to że powietrze wali tylko na kratki czołowe , filtr pyłkowy wymieniony i tu też pytanie bo wiem że można go wsadzić odwrotnie , może jakieś foto ktoś zrobi, nagrzewnica działa bo gorące powietrze dmucha tylko zajebiście słabo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21164-nawiew/#findComment-117214 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 19 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2009 Co do wężyków podciśnieniowych to sprawdź najpierw te które są w komorze silnika. U siebie straciłem dwa razy regulacje kierunku nawiewu. Pierwszy raz po wymianie rozrządu - mechanik nie zauważył że oparł się o pasek napędzający alternator i sprężarkę klimy w wyniku czego został przecięty. A drugi raz rozpiął się przy wymianie akumulatora . Natomiast sam regulator kierunku nawiewu sprawdzałem w ten sposób ( troszkę prymitywny ale skuteczny ) że odszukałem wężyk który idzie w kierunku grodzi silnika (chyba czarny), rozłączyłem, zassałem powietrze i wytwarzając niewielkie podciśnienie nasłuchiwałem czy zmienia się kierunek nawiewu przy zmianie pozycji przełącznika.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21164-nawiew/#findComment-117152 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.