Gość Anonymous Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Witam wszystkich ASTRZAKÓW. Idzie wiosna a moja Astra serwuje "zimny wychów". Nagrzewnica na ful, dmuchawa na 3 a do środka dmucha zimne, nawet po 50km, choś wskazówka temperatury idzie do góry pod 90. Wcześniej w duże mrozy to nawet dmuchało ciepłe, a teraz nic. Co sam może zrobić "niedzielny mechanik" aby było ciepło (poza czekaniem na wiosnę)? Dzięki za porady. edit: zmienilem tytul psta bo nie mowil nic o problemie. odsylam do przeczytania regulaminu //rox   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 przeczyscic nagrzewnice i sprawdzic nawiewy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 rada prosta, ale jak to ma zrobić "niedzielny mechanik", który zna ogólną budowę samochodu, bez wdawania się w szczegóły.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 taki mechanik moze wlac do plynu chlodzacego dodatek czyszczacy co przeczysci nagrzewnice. moze tez przejrzec to co na forum zostalo juz napisane opcja szukaj sie przydaje! http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=81   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 Trochę dziwne zjawisko, bo układ sam powinien się odpwietrzać... Wskazuje to na fakt, że nagrzewnica się po prostu przytkała.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 a moze ciegna zsunelo sie i nie otwiera sie klapka od cieplego powietrza. J ajk kupilem auto to caly czas lecialo cieple i to byla przyczyna. Potem ze srodkowych caly czas lecialo zomne, ale z ty tez sie uporalem. ROB podal linka jak to zrobic.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 jesli uklad caly czas sie zapowietrza moze to swiadczyc o walnietej uszczelce pod glowica.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 rox, Ty wszytskich straszysz tą uszczelką uspokuj sie bo sie przesiądą na MPK ..a co do układu to sprawdzić czy wąż wlotowy i wylotowy do nagrzewnicy jest sprawny, może być to róznież wina termostatu...pozatym jeśli masz ubytki płynu i mokro pod nogami to znaczy nagrzewnica daje CI do zrozumeina ze ma Cię gdzieś...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 wacha007, strasze bo ta uszczelka to juz taka grozna jest hehe natomiast na ocfc wszyscy wszystkich strasza silniczkiem krokowym   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2006 rox, krokowym i EGR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.