Gość Anonymous Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Pokażę Wam mojego brzydala, może kogoś zainteresuje... Moja przygoda z Astrą zaczęła się bodajże w 2002 roku jak nabyłem c16se (1.6Si) w 3 drzwiach. Jakoś to jechało, później się zagazowało, zrobiłem jakieś 170k km na gazie, w między czasie dwa motory dokładałem bo padały jak kawki i w końcu nabyłem takie cuś: Miałem to ładować w mojego trupka bo polubiłem go i troszku był lakierniczo poprawiony itd, ale patrząc na śmieszne ceny leciwych aut zdecydowałem inaczej... postanowiłem dokupić budę do silnika Wybór był prosty: żadna igła blacharska, żeby nie przepłacać (zakładałem że zrobię całość), jak najlepszy rocznik i full wyposażenie. Wybrałem się na wycieczkę do sąsiadów z zachodu, dojechałem praktycznie w Alpy i padło na coś takiego: Ogólnie autko spoko technicznie, zawieszka nie zbita, w końcu po dziurach nie latał, więc wziąłem, trochę przygryzione bo nie był garażowany, ale wziąłem Oto specyfikacja: Rok: 1996, pierwsza rejestracja styczeń 1997r. Silnik: 1.8 16v (x18xe) Wyposażenie: - 2 x AIRBAG - ABS - wspomaganie - el. szyby - el. szyberdach - elektryczne podgrzewane lusterka - klimatyzacja - skórzana kierownica - światła przeciwmgielne - spryskiwacze reflektorów - podłokietnik w tylnej kanapie W spadku po poprzedniej Aśce zostały koła, Borbet T 16", ranty w polerce Przód 7,5 cala: Tył 9 cali: Wyszło z tego coś takiego: Zawieszenie to sprężyny Irmscher -40mm i amory weitec Minęło dni kilka, przyszła pora na motorek. Obróbka głowicy (dotarcie zaworów, nowe uszczelniacze, minimalne planowanie), wszystkie nowe uszczelki i to, co trzeba było zmienić... Skrzynia została F18CR. Całe klocki rozłożyli i poskładali mi ojciec z wujkiem, więc nie mogę mówić o kosztach swapa Kat wywaliłem, ale środek dałem nowy seria gsi 16v walkera, koniec był zdrowy w aucie, dwururka HP. Wymieniłem filtry, tarcze i klocki hamulcowe + płyn, nowe przewody wn, nowa kopułka, nowy rozrząd, olej 10w 60. Kolejnym ruchem był zakup kilku elementów stylingu i audio... lampy, radio, wzmak, głośniki przód... oraz wywalenie znaczka z seryjnego grilla ze starszych roczników, sprzed liftingu (zdjęcia z telefonu): Z myślą o malowaniu całego fura zakupiłem zderzak z halogenami przód, zderzak tył i progi GSi. Dalej przyszedł czas na blacharkę i lakierkę. Kolor, to "olive metalic" z palety BMW, lecz ostro zmodyfikowany poprzez dodanie sporej ilości złotej i białej perły... Wyszło coś takiego: Po złożeniu: Kolejną rzeczą, jaką zrobiłem w aucie, były: - zmiana kół na Schmidt VN-Line w rozmiarze 16x9 z oponą 215/40 - zmiana zawieszenia na nowy komplet z eBay firmy "KRZAK" - zestaw sprężyn i amorów gazowych -70mm/-50mm tytułu jakiegoś Fat-Grip, GT Cupline i innych tego typu tanizn. Póki co wywalenie 4k złotych na gwint KW jakoś mi nie pasowało Jakby jeszcze ktoś miał wątpliwości, dlaczego nie mam hokeja pod zderzakiem. Mimo, że spad jest naprawdę łagodny, to kroili go pode mnie: Jakiś zapomniany kawałek dworca: A tutaj ja z połamanymi trzema kośćmi w śródstopiu No to polecieli na wakaje Pod maską była paskudna czerwona pokrywka świec - do niczego nie pasowała... i ten czerwony napis SFI. Jako, że wiele czerwonych elementów nie posiadam, to pokrywka poszła w czarno, napisy w polerkę i jest tak: Hamowałem słabo, trzeba było zmienić tarcze i klocki. Skoro już robota, to poszedłem inną drogą i powiększyłem hamulce... Zaciski z Calinki i tarcze 284mm Reperaturki: Stare i nowe: Tył przed czyszczeniem: Malujemy: Przy okazji kilka nowych pierdółek - wsporniki amortyzatorów, łożyska amortyzatorów, sworznie wahaczy - wszystko było od nowości, nigdy nie zmieniane, należało się za to zabrać, bo pukało i tłukło i co tylko: Zaciski na miejscu: Tył po zmianie: Przód po zmianie: Zmieniłem kierkę na drewnianą MOMO 32cm... Do tego dorobiłem brązowe mieszki ręcznego i gałki zmiany biegów: Jakoś nie pasowało to do wnętrza, to na biegu dopasowałem wnętrze w tej samej skórce co mieszki Ostatnim nabytkiem był zestawik kuty prosto od kowala: Tłoki dają stopień sprężania 8,5:1 więc chyba prosta sprawa, po co się znalazły   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21354-najbardziej-zaniedbana-astra-f-w-kraju/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 jestem pod wrazeniem srodek miodziasny gratuluje zapalu i bardzo ladnej Asterki   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21354-najbardziej-zaniedbana-astra-f-w-kraju/#findComment-159479 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
holcu Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Jakbyś miał za dużo wolnego czasu podrzucę Ci Lagune 2 może co nie co by się jej przydał malutki lifting Ładnie a jeśli chodzi o kolor wewnątrz autka - to kwestia gustu Ogólnie duży pozytyw za zapał.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21354-najbardziej-zaniedbana-astra-f-w-kraju/#findComment-159463 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 podrzucę Ci Lagune 2Sorry, nic na "F"   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21354-najbardziej-zaniedbana-astra-f-w-kraju/#findComment-159462 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maniek02 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Szacun za włożona praca i za efekt ! Miodzio furmanka poprawiłem"regulamin 3,1"/ andrzej_m55   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21354-najbardziej-zaniedbana-astra-f-w-kraju/#findComment-159460 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 ano, furmanka niczego sobie nawet kolor mi się widzi   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21354-najbardziej-zaniedbana-astra-f-w-kraju/#findComment-159456 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Wojtek_K Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Sorry, nic na "F" Ale Astrę to masz F Naprawdę gratuluję świetnego efektu prac Ciekawy kolorek sobie wybrałeś muszę powiedzieć Brakuje tylko jakiegoś wykresiku z hamowni czy coś   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21354-najbardziej-zaniedbana-astra-f-w-kraju/#findComment-159455 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 Ty to się Wojtek_K, czepiasz chyba jednak za długo jeździłeś na tym rowerku   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21354-najbardziej-zaniedbana-astra-f-w-kraju/#findComment-159454 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość loozack Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Kawał dobrej roboty. Gratulacje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21354-najbardziej-zaniedbana-astra-f-w-kraju/#findComment-159423 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość michu71 Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Nie no super fura a jak sie jeżdzi na 16? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/21354-najbardziej-zaniedbana-astra-f-w-kraju/#findComment-159400 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.