Skocz do zawartości

kultura pracy i spalanie stukowe


Rekomendowane odpowiedzi

Witko koledzy.Jestam na bierząco na forum i próbuję rozwiązac mój problem z waszą pomocą.I zaobserwowałem ciekawe zjawisko.Przez 5 tankowań do pełna lałem on verwe z orlenu,a raz dolałem środka do czyszczenia wtrysków.Silnik pracował dobrze i żaden check nie świecił się,normalnie przyspieszał,palił mało i trochę głośno i stukowo.I podczas przyspieszania zaczął się wkręcac normalnie głośno i w trakcie nagle zmienił kulturę pracy na cichszą,nie tracąc wigoru.Przy tym przyspieszanie i zwalnianie jest płynniejsze,a gaszenie łagodne i nie szarpie.Auto reaguje na gaz jakby później(tak ma byc :?: ) i chodzi ładnie w całym zakresie obrotów.

:spoko: Moje myśli skłaniają się ku zacinającemu się tłokowi przyspieszenia wtrysku na pompie paliwowej.Może ta ropka z tym środkiem coś zadziałała i ruszył już zacięty wcześniej tłoczek?Na stałe czy na chwilę?

Czy jest to możliwe koledzy?EGR i tym podobne,czujniki i inne już przerobiłem.pozdro :) .

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21429-kultura-pracy-i-spalanie-stukowe/
Udostępnij na innych stronach

Silnik pracował dobrze i żaden check nie świecił się,normalnie przyspieszał,palił mało i trochę głośno i stukowo.I podczas przyspieszania zaczął się wkręcac normalnie głośno i w trakcie nagle zmienił kulturę pracy na cichszą,nie tracąc wigoru

ile to bylo od zatankowania?

gdzie tankujesz verwe?

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21429-kultura-pracy-i-spalanie-stukowe/#findComment-158736
Udostępnij na innych stronach

Verwe na orlenie tankuje.Od zatankowania ostatniego zrobiłem jakieś 650km.A w sumie jeżdze na verwie jakieś 6000 km.Ale dziś znów powróciło spalanie stukowe,chyba za wczesne.

 

[ Dodano: Pon Wrz 07, 2009 08:45 ]

Witam ponownie.Dzielę się doświadczeniem-może komuś pomoże.Nie robiłem nic przy przesuwce kąta wtrysku.Analiza tego,co steruje tym wtryskiem skierowała mnie na przepływomierz :shock: .Mimo,że nie było błędów i auto paliło i jeździło,to jeden z parametrów był przekłamywany,a sterownik powodował takie dziwne zachowanie silnika-bo miał fałszywe dane.Zmiana na nowy przepływomierz załatwiła sprawę.pozdro

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/21429-kultura-pracy-i-spalanie-stukowe/#findComment-158645
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności