Skocz do zawartości

brak mocy i warczenie silnik 2.0 dti


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam.

Kilka dni temu w mojej zafci pojawił się problem spadku mocy.

Rano gdy podążałem do pracy po wciśnięciu pedału gazu auto zaczeło warczeć ale przyspieszać nie miało zamiaru, jak puszczałem nogę z gazu i delikatnie wciskałem to warkotu nie było i ale przyspieszenia dalej też nie było. I tak się doturlałem te 3 km.

Po pracy wsiadłem w rozgrzane od słońca auta i objawów już żadnych nie było.

I tak już przez kilka dni wszystko ok aż tu dzisiaj rano znowu to samo.

Wciskam pedał a auto warczy i bardzo powoli się rozpędza. I niestety tym razem po pracy objawy nie ustąpiły.

Poza warkotem i spadkiem mocy żadnych innych objawów nie zauważyłem.

Ani żadna kontrolka się nie pali, ani nie kopci z rury, silnikiem nie szarpie.

Jedynie (ale nie wiem czy to mogłoby mieć coś z tym wspólnego)około miesiąca temu kilka razy poczułem smród w kabinie, jakby się guma przypaliła.

Czy ktoś wie co może dolegać?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Witam - ja mam silnik 2.0 DTI, mialem podobne usterki dwa razy,

- raz przyczyna byl przewod podcisnienia do turbiny, byl przelamany i jak komputer odczytywal usterke, nie startowala turbina (deska ani komputer nic nie wskazywaly)

- drugi raz do egr dostala sie woda - nie wiem jak to mozliwe ale tam byla - po wyczyszczyniu wszystko wrocilo do normy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

hm, a w którym miejscu mniej więcej znajduje się egr, bo tak sobie skojarzyłem ze niedawno myłem auto myjką ciśnieniową i przez chwile polewałem w stronę grila. Czy ta drogą mogła by się woda dostać do egr-u?

Z przewodem też się teraz zastanawiam, ponieważ skoro kilka razy poczułem zapach palonej gumy to się może przewód w którymś miejscu przypalił

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

Witam.

Jestem nowy jaśli pisze ćoś nie tak to poprawcie.

Kilka dni temu w mojej vecrra C 2.0DTIpojawił się problem spadku mocy.

Poza warkotem i spadkiem mocy żadnych innych objawów nie zauważyłem.

Ani żadna kontrolka się nie pali, ani nie kopci z rury, silnikiem nie szarpie.

Czy ktoś wie co może dolegać?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Anonymous

kolego;DOMINGO. Napisz coś więcej czy spadek mocy występuj na wszystkich biegach jeśli tak , opiszę mój przypadek ,,,kupiłem zoche zimą no i niesprawdziłem jej okazał się że chodzi jak muł pojechałem na komputer żadnych błędów wyczyściłem egr i kolektor zaworki wężyki no i znowu komputer nic,noto jadę na trzeci zero błędów ,żadnej rady więc myślę żółta się nie oświeciła więc niema błędu ,więc odczepiłem kabel od przepływki na desce pojawiła się kontrolka czyli jest błąd ale auto chodzi tak samo . kupiłem przepływomierz podrube i chodzi nawet może lepiej niż na orginale Pozdrawiam STAN;

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności