Skocz do zawartości

Problem z zapłonem [GSI 8V]


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Moja asterka na nagrzanym silniku, po wyłączeniu nie chce odpalić. Muszę poczekać około 10 min po czym odpala. Na pycha odpala od razu. Zauważyłem że na kablu głównym z cewki nie ma iskry. Może ktoś wie czego to może być wina? :/

Astra F 2.0 8V 115KM '92

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz silnik c20ne to jutro zajrzę do Viki taty, sprawdzę gdzie siedzi i zrobię fotkę.

Uzupełnij profil o kod silnika,w przyszłości będzie łatwiej. Chyba że masz taką http://www.allegro.pl/item664152723_cewka_zaplonowa_opel_c20ne.html to ona jest razem z modułem

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

No taka, na dwa kable z dwoma gniazdami, jedno chyba jest zastepcze bo nic nie mam tam wpiete. To jest rok 92 wiec to jest to chyba samo co w kadetach i vectrach. Dzisiaj zauwazylem ze cos sie dusi moja asterka i przy odcieciu nierowno pracuje, przewaznie na wysokich obrotach przerywa :/

 

[ Dodano: Pią Cze 26, 2009 14:31 ]

Acha i jeszcze jedno, jest ten modul wymienialny czy razem z cewka?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności