Skocz do zawartości

Astra 1,6 94 r. dużo pali !!!


Gość Anonymous

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam wszystkich

Długo szukałem na tym forum odpowiedzi na mój problem lecz nie trafiłem na temat konkretnie ukierunkowany niżej opisaną usterką.

 

A mianowicie.

Od roku mój samochód tj Opel Astra 1,6 hachback 94 r. benzyna pali mi na mieście 10-12 litrów a na trasie 9,5. Nie jestem osobą z ciężką nogą i nie kręcę auta bardziej niż 3 tys obr . Szukając przyczyny wymieniłem po kolei.

- olej ( mineralny castrol magnatec) – samochód ma 240 tys przejechane – kompresja 14

- świece

- przewody

- filtry ( olej rzecz jasna, powietrze , benzyna)

- sonda lambda

- silnik krokowy

- czujniki temperatur

Na badaniu komp. (nie jestem pewny fachury tego mechanika) wyszło zero błędów

Dodam jeszcze obroty na biegu jałowym 0,8 tys

 

Wiele tematów czytałem i nie było tam konkretnych porad ale tylko słowa typu ,,ten typ tak ma” ciężko mi w to uwierzyć ponieważ palił mi 6,5 litra na trasie i 8 na mieście przy dużym natężeniu ruchu ( korki, remonty dróg itp.)

 

Dlatego zwracam się z prośbą do forumowiczów o jakąś podpowiedź – możliwe że żle szukam, nie w tym miejscu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłeś sporo rzeczy,jednak nie widzę wzmianki na temat temperatury (jaką trzyma?),bo winny może okazać się termostat.Podaj na jakich odcinkach jeździsz i jaką masz temperaturę silnika.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Wymieniłeś sporo rzeczy,jednak nie widzę wzmianki na temat temperatury (jaką trzyma?),bo winny może okazać się termostat.Podaj na jakich odcinkach jeździsz i jaką masz temperaturę silnika.

Faktycznie nie wspomniałem o termostacie i temperaturze. :/