Skocz do zawartości

Alufelgi z oponami do opla signum


Gość trato

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Jestem kompletnie zielony w tym temacie wiec prosze was o pomoc. Chcialbym zamowic przez internet uzywane alufelgi od razu z oponami do opla signum rocznik samochodu 2003. Znalazlem coś takiego: :ALUFELGI 17-CALOWE Z OPONAMI ROZSTAW 5X110,OPONY 215/50R17 91W GOODYEAR EXCELENCE,BIEŻ OK 6-7mm. PROSTE SPRAWDZONE NA WYWAŻARCE". Pytanie czy beda mi pasowac do mojego opla (sprzedawca twierdzi, ze TAK). Obecnie mam w rozmiarze 215/55/R16. Felgi 16" sa rowniez zalecane w mojej instrukcji obslugi. Pytanie jest takie (bo gdzies wyczytalem) czy moj ABS ne bedzie szwankowal przy takich felgach 17". Pytale rowniez sprzedawce o sruby mocujace felgi tkz. piny, on twierdzi ze moge je wziac z moich obecnych felg stalowych (opony zimowe). Prawda to czy fałsz? Aha koszt tego wszystkiego z przesylka to kolo 1900zl, opony maja 6-7mm bieznika, ile na tym jescze pojezdze. Nie chcialbym tu podawac firmy opon, ale z tego co wiem to sa z tej lepszej firmy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

-temat powinien być tu: http://forum.opel24.com/viewforum.php?f=128

-215/50 R17 są ok jako zamienniki

-śruby do alufelg są inne niż do stalowych (na pewno są dłuższe, a oprócz tego różnią się stożkiem-płaski lub kulisty, nie pamiętam który jest do których felg...)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6-7mm bieznika, ile na tym jescze pojezdze.

nowa ma 8 mm,więc łatwo obliczyć

on twierdzi ze moge je wziac z moich obecnych felg stalowych

jak tak twierdzi,to jego problem,gdyby nie pasowały,to musisz się z nim dogadać co i jak

podaj link do tych felg,będzie łatwiej ocenić

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-śruby do alufelg są inne niż do stalowych (na pewno są dłuższe, a oprócz tego różnią się stożkiem-płaski lub kulisty, nie pamiętam który jest do których felg...)

opel stosuje te same sruby do stalowek i aluminiowych