Skocz do zawartości

Drżenie zacisków tylnych kół na dziurach...


Rekomendowane odpowiedzi

Gość trucha0

Witam ponownie i prosze o rade,od samego poczatku irytowal mnie ten dzwiek tylko nie moglem go zlokalizowac,ostatnio przez przypadek kopnąlem w tyllne kolo i zadrzalo w drugie to samo,a wiec do rzeczy kola na bok i ogladamy,okazuje sie ze zacisk ma delikatny luz rzedu 1-2mm w miejscu docisku klockow natomiast przy wcisnietym hamulcu drzenia nie ma bo tloczek dociska klocki i jest cisza,zsunalem te gumki oslaniajace prowadnice i zauwazylem ze to wlasnie na tych prowadnicach jest luz a przez to drży,czy tak powinno byc,czy da sie cos z tym zrobic,zacisk Lucasa,prowadnice chodza nie sa zapieczone,jeszcze troche i bede wymianial klocki bo maja wysokosc 4-5mm moze to przez nie...prosze o porady i sugestie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość trucha0

to co mozna z takim zaciskiem zrobic?trzeba wywalac caly i nowy zakladac czy jest jakis patent zeby go uciszyc bo jest to wnerwiajace....,moze jakies zestawy naprawcze albo cos w tym stylu...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość trucha0

no z wstępnych oględzin to wynika ze to prowadnice sie podrobily ale w 2004r. juz zdążyły...,polatalem po sklepach,podzwonilem tu i tam.. i nikt nie ma takiego czegos jak zestaw naprawczy,do przodow są a na tyly nie,tak rozmawiałem w sklepie z jednym gościem i kazal do tokarza sie przejechać wyjąc zaciski i dotoczyć prowadnice na rozmiar dziury w zacisku i powinno być dobrze,tylko tak sie zastanawiam czy to siedzi sobie ot tak metal-metal czy jest tam jakas uszczelka gumowa,czy tulejka plastikowa lub mosiezna jak to w oplu rozwiązane jest może ktoś rozbierał?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego,prowadnice osadzone są na takich gumowych rureczkach,które mają za zadanie amortyzację i tłumienie drgań z jarzma.Po wyjęciu prowadnic,z powrotem je włożyc jest trudno,ale da się.Jeżeli wyjąłeś prowadnice to gumka mogła zostac w środku.Musisz podłubac drutem i to wyjąc,a potem nałożyc i umiejętnie włożyc-tak by prowadnica siedziała pewnie. ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli sa tam jakies gumki w srodku,nic tylko trzeba brac sie i rozbierac przy najblizszej wolnej chwili,i cos kombinowac dzieki kolego za podpowiedz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam.

Mam ten sam problem. Stukoczący prawy tylny zacisk.Myślałem że to wina cienkich klocków.Wymieniłem i dalej się tłucze.Przy wymianie nie zauważyłem żadnej gumki na prowadnicach.Natomiast jest lekki luz na tych prowadnicacach ,jak się poruszy całym zaciskiem.Na dziurach to trzaska się jak diabli.Ma moze ktoś na to jakąś rade,zdjęcie jak wyglądają te gumowe tulejki i czy można je gdzieś dokupić.(zafira 2004r)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam forumowiczów. Czy możecie kontynuować temat , co kto z tym problemem prowadnic zacisków zrobił - prawy tył. Też mam ten problem i okazuje się, że dokupić jarzmo do modelu z 2002 roku jest praktycznie nierealne, bo prawdopodobie różnią się te z 2001 i 2004. Pomóżcie. Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności