Jump to content
Guest Anonymous

OPEL ASTRA 2 pompa wspomagania TRW 1 elekrtohydrauliczna

Recommended Posts

Guest Anonymous

Witam

Muszę wymienić pompę wspomagania trw pierwszej generacji( taka ożebrowaną), może ktoś wie czy wersje angielskie maja jakieś inne pompy niż europejskie i czy można je bez problemu zamienić

Albo zamienić trw1 na trw2 :roll:

 

Niestety na forum nie znalazłem takiej informacji

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dołączona grafika

wg danych katalogowych zastosowanie to: astra, zafira, zarówno opel jak i vouxhall

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Anonymous

dzięki - pompa dokładnie jak na fotce

Czyli wygląda na to że będzie taka sama... bo np. przekładnia kierownicza jest już inna, połączenie z kolumną jest po prawej stronie przekładni

... a może ktoś montował u siebie taką pompę:wink:?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czyli wygląda na to że będzie taka sama

- tak to opisują

jest w sumie osobnym elementem

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam

padla mi pompa wspomagania dokladnie taka sama jak na zdj z żebrowana obudowa silnika,pojechalem na shrot bylo tam kilka takich samych astr z tego samego roku i z tym samym silnikiem 1.6 8v a pompy mialy inne wiec wziolem pompe taka jaka mieli z gladka obudowa silnika .pompe kupilem razem z wężami calosc wymienilem bylo z tym troche zabawy,i teraz tak wspomaganie dziala ladnie ale slychac pompe jak tylko rusze kierownica to sie odzywa ,slychac takie jęczenie czy dziwny pisk ,wyglada mi na to ze to silnik elektryczny tak glosno chodzi,jak tylko skrece czy rusze kierownica to zaczyna jęczeć .

predzej jak mialem ta żebrowana pompe to niebylo nic takiego slychac a po wymianie slychac i mam do was pytanko forumowicze czy kupilem pompe na zdechnieciu i wyje bo to jej koncowka czy ta pompa jest za slaba lub za silna do mojego auta?moze pompa pompie nierowna sam niewiem o co moze chodzic ...moze ktos sie spotkal z takim przypadkiem ,moze powinienem poszukac pompy z zebrowana obudowa ?czy to niema znaczenia?

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może pompa ma już lepsze dni za sobą

albo trochę mało płynu zalałeś.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ktos odpisal cud :P

plynu jest max krecilem kolami do konca w prawo i lewo kilka razy i dolewalem plynu teraz caly czas stoi na ponad max,wiem ze sa dwa rodzaje pomp wspomagania na pewno ,z zebrowana obudowa i gladka a moze i jest jeszcze trzeci rodzaj ...w kazdym razie czy jest mozliwosc znalezienia informacji a moze ktos wie czy te pompy daja takie same cisnienie ? bo jesli tak to znaczy ze mozna bezproblemu zrobic tak jak ja czyli ,padla mi pompa z zebrowana obudowa a wsadzilem z gladka obudowa ale jesli daja inne cisnienie to juz lipa bo moze ta byc za slaba albo za silna i dlatego wyje ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam

padla mi pompa wspomagania dokladnie taka sama jak na zdj z żebrowana obudowa silnika,pojechalem na shrot bylo tam kilka takich samych astr z tego samego roku i z tym samym silnikiem 1.6 8v a pompy mialy inne wiec wziolem pompe taka jaka mieli z gladka obudowa silnika .pompe kupilem razem z wężami calosc wymienilem bylo z tym troche zabawy,i teraz tak wspomaganie dziala ladnie ale slychac pompe jak tylko rusze kierownica to sie odzywa ,slychac takie jęczenie czy dziwny pisk ,wyglada mi na to ze to silnik elektryczny tak glosno chodzi,jak tylko skrece czy rusze kierownica to zaczyna jęczeć .

predzej jak mialem ta żebrowana pompe to niebylo nic takiego slychac a po wymianie slychac i mam do was pytanko forumowicze czy kupilem pompe na zdechnieciu i wyje bo to jej koncowka czy ta pompa jest za slaba lub za silna do mojego auta?moze pompa pompie nierowna sam niewiem o co moze chodzic ...moze ktos sie spotkal z takim przypadkiem ,moze powinienem poszukac pompy z zebrowana obudowa ?czy to niema znaczenia?

pozdrawiam

Siema kolego mam pytanie jak podłączyłes tą pompę żeberkowa ma 4 kable a gładka 5 od czego jest ten piaty kabel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

Odgrzewam temat. Pilnie szukam informacji o wymianie pompy TRW1 ożebrowanej na TRW2. Proszę o wszelkei informacje odosnie wymiany, podłączenia. Będę wdzięczny za pomoc.

Pozdrawiam,

Grzegorz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.