Gość kisiol3 Opublikowano 14 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2009 Witam posiadam omege b 2.0 16v z manualna kimą.Problem polega natym że kima nie daje sobie rady ,włącza się zaczyna chłodzić ale słabo z nawiewu wylatujące powietrze ma około 15-18 stopni mierząc termometrem.Kima jest świeżo nabita.Dziwne jest to że przewody pod maską są zimne tak jak powinny. Co może byc przyczyną teko osłabienia chłodzenia.proszę o pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kacper Opublikowano 15 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2009 kisiol3, A czy zapoznałeś się z instrukcją jak efektywnie używać klimy? Włącz wewnętrzny obieg powietrza.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Włącz wewnętrzny obieg powietrza. Przy sprawnej klimie nie ma znaczenia czy obieg wew jest włączony, ja zawsze jeżdżę z wyłączonym i z kratek wieje temp. 3-4 st. .Kima jest świeżo nabita. Czy na pewno jest odpowiednia ilość czynnika chłodzącego ? Ja też miałem podobnie, w serwisie sprawdzali przewody i mówili że czynnik jest natomiast jak podłączyli urządzenie to okazało się że jest za mało.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kisiol3 Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 ilośc jest na pewno dobra 950g odsysane było 4 razy w celu sprawdzenia .Na obiegu zamknietym jest ciut lepiej ale ale nie wiele   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 ilośc jest na pewno dobra 950g odsysane było 4 razy w celu sprawdzenia .Na obiegu zamknietym jest ciut lepiej ale ale nie wiele kolego, skoro masz magika który 4 razy odsysał czynnik chłodzący w celu skontrolowania jego ilości to chyba nie był to kolega w swoim domowym garażu?? nie mogą przyjrzeć się problemowi głębiej?? skoro czynnika jest tyle co trzeba to może coś innego - bądź co bądź są jeszcze inne podzespoły mogące ulec awarii: sprężarka, skraplacz, inne... - trza szukać więc najlepiej podjechać do ludzików którzy zajmują się wyłącznie klimą a nie wszystkorobiącyh "złotych rączek" Swoją drogą zamiast nabijać ją 4 razy to można było nabić raz "kolorem" i skontrolować cały układ pod kątem ewentualnych wycieków   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kisiol3 Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 kontrola układu była na szczelnośc czynnik nie wycieka spreżarka była sprawdzana i wymieniane były uszczelniacze bo na niej był wyciek   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomala123 Opublikowano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 może filtr kabinowy   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ILKU Opublikowano 12 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2011 może filtr kabinowy Raczej odgrzany kotlet...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.