Skocz do zawartości

kontrolka serwisu i tryba awaryjny przy gorącym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam!

W swojej astrze II 1.8 16v 115ps mam ten sam problem. Po nagrzaniu silnika pali sie "check engine" i auto pracuje na 3 cylindrach. Na diagnostyce wyskoczyl blad wtryskiwacza 4 cylindra. Podmienilem wtryski i dalej to samo. Wszytsko wskazuje na uszkodzony sterownik silnika. Zaznaczam ze gdy silnik jest zimny wszytsko jest wporzadku. Dostalem tez wskazowke iz moga to byc zimne luty w sterowniku.

 

Ktos cos doradzi?Jak z naprawami tych sterownikow?

 

  • Odpowiedzi 43
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

Wszytsko wskazuje na uszkodzony sterownik silnika.

Niekoniecznie.

Sprawdź napięcie na wtryskiwaczu po rozgrzaniu silnika.

II 1.8 16v

Te dane umieść w profilu.

I należy się przywitać w dziale Witamy

 

Gość Anonymous

Wszytsko wskazuje na uszkodzony sterownik silnika.

Niekoniecznie.

Sprawdź napięcie na wtryskiwaczu po rozgrzaniu silnika.

II 1.8 16v

Te dane umieść w profilu.

I należy się przywitać w dziale Witamy

Sam wtryskiwacz juz podmienialem tzn wtrsykiwacz 4 z 1. Wyskakuje ten sam błąd.

Mowisz zeby sprawdzic napiecie na wtyczce od wtryskiwacza po nagrzaniu? Jezeli napiecia nie bedzie co moze byc przyczyna usterki?

 

Juz raz sie witalem ale zgubilem login i haslo i musialem sie rejestrowac jeszcze raz na forum.

 

Gość Anonymous

Jakiś tydzień temu podczas ruszania z parkingu samochodu 'osłabł', zapaliła się kontrolka check engine,

Hm, dopiero teraz zauważyłem swój błąd, zapaliła mi się kontrolka 'serwis'(nie wiem jak dokładnie się nazywa, ta z samochodem i kluczem). I to ona świeci, gdy samochód jedzie na 3 cylindrach.... :)

 

Gość Anonymous

Zresetowałem komputer i pojechałem.

Pojeździłem po mieście, silnik się rozgrzał i nic :):piwo: (tzn. chodzi normalnie, lampka sie nie pali).

Po zatrzymaniu zczytałem następujące błędy, kolejno:

1120

1550

1122.

Wiem,że 1120 i 1122 to od czujnika pozycji pedału gazu, nie wiem co to 1550.

 

Gość Anonymous

Czy usunięcie błędów w czymś pomoże?

 

Czy nie lepiej zainwestować we własny tester zamiast jeździć pod komputer i płacić 100zł za każdym razem?

 

Poza tym wcześniej kody były inne. Od razu po podłączeniu aku z powrotem nie było żadnego.

 

Gość Anonymous

Czy usunięcie błędów w czymś pomoże?

Pomoże, bo nie będą Ci robić w głowie zamieszania.

Czy nie lepiej zainwestować we własny tester zamiast jeździć pod komputer i płacić 100zł za każdym razem?

Moim zdaniem. lepiej.

 

Gość Anonymous

Znalazłem kogoś, kto miał prawie identyczny problem w podobnej Astrze, te same kody.

Znam angielski, ale nie na tyle, żeby zrozumieć wskazówki(skuteczne jak się na końcu postu okazuje użytkownika guerrro), nie mogę też zobaczyć schematu elektrycznego do którego widnieje tam link, bo czekam na link aktywacyjny z tegoż forum.

 

http://www.mobile-files.com/forum/private.php?do=showpm&pmid=274955

 

Czy ktoś wie mniej więcej jak to ugryźć?

Rozumiem, że chodzi o przewody pomiędzy czujnikiem położenia pedału gazu a komputerem...?

Ale co dalej...? ???

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności