Gość Anonymous Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Witam! W swojej astrze II 1.8 16v 115ps mam ten sam problem. Po nagrzaniu silnika pali sie "check engine" i auto pracuje na 3 cylindrach. Na diagnostyce wyskoczyl blad wtryskiwacza 4 cylindra. Podmienilem wtryski i dalej to samo. Wszytsko wskazuje na uszkodzony sterownik silnika. Zaznaczam ze gdy silnik jest zimny wszytsko jest wporzadku. Dostalem tez wskazowke iz moga to byc zimne luty w sterowniku. Ktos cos doradzi?Jak z naprawami tych sterownikow?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22434-kontrolka-serwisu-i-tryba-awaryjny-przy-gor%C4%85cym-silniku/page/2/#findComment-148740 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Wszytsko wskazuje na uszkodzony sterownik silnika.Niekoniecznie.Sprawdź napięcie na wtryskiwaczu po rozgrzaniu silnika. II 1.8 16v Te dane umieść w profilu. I należy się przywitać w dziale Witamy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22434-kontrolka-serwisu-i-tryba-awaryjny-przy-gor%C4%85cym-silniku/page/2/#findComment-148738 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Wszytsko wskazuje na uszkodzony sterownik silnika.Niekoniecznie.Sprawdź napięcie na wtryskiwaczu po rozgrzaniu silnika. II 1.8 16v Te dane umieść w profilu. I należy się przywitać w dziale Witamy Sam wtryskiwacz juz podmienialem tzn wtrsykiwacz 4 z 1. Wyskakuje ten sam błąd. Mowisz zeby sprawdzic napiecie na wtyczce od wtryskiwacza po nagrzaniu? Jezeli napiecia nie bedzie co moze byc przyczyna usterki? Juz raz sie witalem ale zgubilem login i haslo i musialem sie rejestrowac jeszcze raz na forum.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22434-kontrolka-serwisu-i-tryba-awaryjny-przy-gor%C4%85cym-silniku/page/2/#findComment-148704 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Jakiś tydzień temu podczas ruszania z parkingu samochodu 'osłabł', zapaliła się kontrolka check engine,Hm, dopiero teraz zauważyłem swój błąd, zapaliła mi się kontrolka 'serwis'(nie wiem jak dokładnie się nazywa, ta z samochodem i kluczem). I to ona świeci, gdy samochód jedzie na 3 cylindrach....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22434-kontrolka-serwisu-i-tryba-awaryjny-przy-gor%C4%85cym-silniku/page/2/#findComment-148693 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 I to ona świeci, gdy samochód jedzie na 3 cylindrach.... To odczytaj kod usterki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22434-kontrolka-serwisu-i-tryba-awaryjny-przy-gor%C4%85cym-silniku/page/2/#findComment-148671 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Zresetowałem komputer i pojechałem. Pojeździłem po mieście, silnik się rozgrzał i nic (tzn. chodzi normalnie, lampka sie nie pali). Po zatrzymaniu zczytałem następujące błędy, kolejno: 1120 1550 1122. Wiem,że 1120 i 1122 to od czujnika pozycji pedału gazu, nie wiem co to 1550.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22434-kontrolka-serwisu-i-tryba-awaryjny-przy-gor%C4%85cym-silniku/page/2/#findComment-148578 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Odłączenie aku nie usunie kodów z pamięci. Musisz je usunąć testerem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22434-kontrolka-serwisu-i-tryba-awaryjny-przy-gor%C4%85cym-silniku/page/2/#findComment-148573 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Czy usunięcie błędów w czymś pomoże? Czy nie lepiej zainwestować we własny tester zamiast jeździć pod komputer i płacić 100zł za każdym razem? Poza tym wcześniej kody były inne. Od razu po podłączeniu aku z powrotem nie było żadnego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22434-kontrolka-serwisu-i-tryba-awaryjny-przy-gor%C4%85cym-silniku/page/2/#findComment-148567 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Czy usunięcie błędów w czymś pomoże?Pomoże, bo nie będą Ci robić w głowie zamieszania. Czy nie lepiej zainwestować we własny tester zamiast jeździć pod komputer i płacić 100zł za każdym razem?Moim zdaniem. lepiej.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22434-kontrolka-serwisu-i-tryba-awaryjny-przy-gor%C4%85cym-silniku/page/2/#findComment-148554 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Znalazłem kogoś, kto miał prawie identyczny problem w podobnej Astrze, te same kody. Znam angielski, ale nie na tyle, żeby zrozumieć wskazówki(skuteczne jak się na końcu postu okazuje użytkownika guerrro), nie mogę też zobaczyć schematu elektrycznego do którego widnieje tam link, bo czekam na link aktywacyjny z tegoż forum. http://www.mobile-files.com/forum/private.php?do=showpm&pmid=274955 Czy ktoś wie mniej więcej jak to ugryźć? Rozumiem, że chodzi o przewody pomiędzy czujnikiem położenia pedału gazu a komputerem...? Ale co dalej...? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22434-kontrolka-serwisu-i-tryba-awaryjny-przy-gor%C4%85cym-silniku/page/2/#findComment-148473 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.