Gość Anonymous Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 co powiecie na blad p0354 "nieprawidlowy zaplon cyl.4" auto stoi od wczoraj w warsztacie. Chlopaki wlaczyli roznym sprzetem az po oplowski tech2 i niewiele wiadomo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22434-kontrolka-serwisu-i-tryba-awaryjny-przy-gor%C4%85cym-silniku/page/3/#findComment-148338 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 radekrataj, jak sie zalogujesz to skopiuj tekst, albo wrzuc go gdzies to ogladniemy i jak trzeba to sie postaramy przetlumaczyc...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22434-kontrolka-serwisu-i-tryba-awaryjny-przy-gor%C4%85cym-silniku/page/3/#findComment-148335 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 http://www.mobile-files.com/forum/showthread.php?p=564245 teraz powinno byc widac, a tu zamieszczam schemat o ktorym mowa http://img32.imageshack.us/img32/4387/astra2001tpsb138.jpg   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22434-kontrolka-serwisu-i-tryba-awaryjny-przy-gor%C4%85cym-silniku/page/3/#findComment-148319 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Rozumiem, że chodzi o przewody pomiędzy czujnikiem położenia pedału gazu a komputerem...?Dokładnie o to chodzi.Na czujnik idzie napięcie 5V ze sterownika (pin 1 i 2), jeśli napięcia nie ma, to uszkodzony jest sterownik, lub kable.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22434-kontrolka-serwisu-i-tryba-awaryjny-przy-gor%C4%85cym-silniku/page/3/#findComment-148306 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 a dokladnie ze kable moga byc ok ale jak sie robi goracy to tps trackB(cokolwiek to jest ) nie podaje napiecia, wystarczy przeciac i podpiac pod tps trackA   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22434-kontrolka-serwisu-i-tryba-awaryjny-przy-gor%C4%85cym-silniku/page/3/#findComment-148301 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 tps trackB(cokolwiek to jestThrottle position sensor, ścieżka B.Tutaj 2. wystarczy przeciac i podpiac pod tps trackATylko, że to nic nie da, bo czujnik właśnie dlatego ma podwójny potencjometr, zeby w razie uszkodzenia jednego z potencjometrów, można było korzystać z drugiego..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22434-kontrolka-serwisu-i-tryba-awaryjny-przy-gor%C4%85cym-silniku/page/3/#findComment-148295 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 aspius, dzieki za rozszyfrowanie skrotu nie wpadlbym na to jak tylko cytuje to co bylo napisane, jesli na obydwu zanika napiecie po rozgrzaniu silnika to fakt - nic to nie da... a jakby podpiac 5V z innego zrodla?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22434-kontrolka-serwisu-i-tryba-awaryjny-przy-gor%C4%85cym-silniku/page/3/#findComment-148291 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 dzieki za rozszyfrowanie skrotu nie wpadlbym na toNie było w tym żadnej złosliwości.a jakby podpiac 5V z innego zrodla?Wtedy jak najbardziej.Ale pod warunkiem, że reszta modułu w sterowniku działa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22434-kontrolka-serwisu-i-tryba-awaryjny-przy-gor%C4%85cym-silniku/page/3/#findComment-148288 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 jesli na obydwu zanika napiecie po rozgrzaniu silnika to fakt - nic to nie da... a czy z tekstu nie wynika, że na jednym zanika napięcie a na drugim nie?Wtedy możnaby usunąć usterkę(tak zresztą twierdzi trzech uczestniczących w tamtej rozmowie)... Tylko które przewody połączyć ze sobą? i czy robić to przy pedale gazu?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22434-kontrolka-serwisu-i-tryba-awaryjny-przy-gor%C4%85cym-silniku/page/3/#findComment-148282 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 a czy z tekstu nie wynika, że na jednym zanika napięcie a na drugim nie? Wtedy możnaby usunąć usterkę(tak zresztą twierdzi trzech uczestniczących w tamtej rozmowie).. Jesli zanika na jednym, to nie ma potrzeby niczego robic, bo są dwa rownocześnie pracujace potencjometry.Jak jeden padnie, drugi działa. To jest właśnie po to zrobione. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22434-kontrolka-serwisu-i-tryba-awaryjny-przy-gor%C4%85cym-silniku/page/3/#findComment-148275 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.