Skocz do zawartości

kontrolka serwisu i tryba awaryjny przy gorącym silniku


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

co powiecie na blad p0354 "nieprawidlowy zaplon cyl.4" ???

 

auto stoi od wczoraj w warsztacie. Chlopaki wlaczyli roznym sprzetem az po oplowski tech2 i niewiele wiadomo :beer:

 

  • Odpowiedzi 43
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

radekrataj, jak sie zalogujesz to skopiuj tekst, albo wrzuc go gdzies to ogladniemy i jak trzeba to sie postaramy przetlumaczyc...

 

Gość Anonymous

http://www.mobile-files.com/forum/showthread.php?p=564245

teraz powinno byc widac, a tu zamieszczam schemat o ktorym mowa

http://img32.imageshack.us/img32/4387/astra2001tpsb138.jpg

 

Gość Anonymous

Rozumiem, że chodzi o przewody pomiędzy czujnikiem położenia pedału gazu a komputerem...?

Dokładnie o to chodzi.

Na czujnik idzie napięcie 5V ze sterownika (pin 1 i 2), jeśli napięcia nie ma, to uszkodzony jest sterownik, lub kable.

 

a dokladnie ze kable moga byc ok ale jak sie robi goracy to tps trackB(cokolwiek to jest ??? ) nie podaje napiecia, wystarczy przeciac i podpiac pod tps trackA

 

Gość Anonymous

tps trackB(cokolwiek to jest

Throttle position sensor, ścieżka B.

Tutaj 2.

wystarczy przeciac i podpiac pod tps trackA

Tylko, że to nic nie da, bo czujnik właśnie dlatego ma podwójny potencjometr, zeby w razie uszkodzenia jednego z potencjometrów, można było korzystać z drugiego..

 

aspius, dzieki za rozszyfrowanie skrotu ??? nie wpadlbym na to

jak tylko cytuje to co bylo napisane,

jesli na obydwu zanika napiecie po rozgrzaniu silnika to fakt - nic to nie da...

a jakby podpiac 5V z innego zrodla?

 

Gość Anonymous

dzieki za rozszyfrowanie skrotu ??? nie wpadlbym na to

Nie było w tym żadnej złosliwości.

a jakby podpiac 5V z innego zrodla?

Wtedy jak najbardziej.

Ale pod warunkiem, że reszta modułu w sterowniku działa.

 

Gość Anonymous

jesli na obydwu zanika napiecie po rozgrzaniu silnika to fakt - nic to nie da...

 

a czy z tekstu nie wynika, że na jednym zanika napięcie a na drugim nie?

Wtedy możnaby usunąć usterkę(tak zresztą twierdzi trzech uczestniczących w tamtej rozmowie)...

Tylko które przewody połączyć ze sobą?

i czy robić to przy pedale gazu?

 

Gość Anonymous

a czy z tekstu nie wynika, że na jednym zanika napięcie a na drugim nie?

Wtedy możnaby usunąć usterkę(tak zresztą twierdzi trzech uczestniczących w tamtej rozmowie)..

Jesli zanika na jednym, to nie ma potrzeby niczego robic, bo są dwa rownocześnie pracujace potencjometry.

Jak jeden padnie, drugi działa.

To jest właśnie po to zrobione.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności