kicaj Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Nie mam pojęcia jak się do tego zabrać, a 'mój' mechanik twierdzi, że trzeba rozbierać silnik.najprosciej auto wybebeszyc to wtedy klient nie ucieknie z warsztatu... Czy podłączenie pod komputer powie mi więcej niż zczytane przeze mnie błedy?jesli dobrze zczytales IMHO nie, jesli zle - poda poprawne kody bledow Czy jak zaczne się bawić z tym czujnikiem przy pedale gazu to nic nie spapram(podkreślam,że nie jestem amatorem takich napraw, ani też techniczną 'nogą')?zalezy co tam bedziesz robil... jesli mlotkiem i dlutem to pewnie takja nie grzebalem tam wiec nie wypowiadam sie o szczegolach, ale MVHO jesli bedziesz robil to spokojnie i nie na sile to nic sie nie powinno stac Czy może lepiej wymienić ECU i mieć z głowy? ile kosztuje nowy ECU?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22434-kontrolka-serwisu-i-tryba-awaryjny-przy-gor%C4%85cym-silniku/page/5/#findComment-146144 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Nowy ECU(regenerowany) - ok. 300 zł /allegro/ [ Dodano: Wto Sie 18, 2009 14:46 ] MVHO co to znaczy? aaa, to "moim zdaniem"...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22434-kontrolka-serwisu-i-tryba-awaryjny-przy-gor%C4%85cym-silniku/page/5/#findComment-146139 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 my very humble opinion = moim bardzo skromnym zdaniem   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22434-kontrolka-serwisu-i-tryba-awaryjny-przy-gor%C4%85cym-silniku/page/5/#findComment-146137 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2009 Czy przy zakupie ECU muszę mieć taki sam numer sterownika, czy wystarczy dopasować do rocznika i typu silnika? [ Dodano: Pią Wrz 11, 2009 22:49 ] Nie wierzę, ale problemem okazała się luźna obejma tej wtyczki przy ECU, wystarczyło dogiąć tak żeby trzymała mocniej i jest ok. Tzn było bo Astra już nie moja:) Zobaczymy jak Volvo. Dziękuję wszystkim za pomoc(i niektórym za złośliwe mądrości).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/22434-kontrolka-serwisu-i-tryba-awaryjny-przy-gor%C4%85cym-silniku/page/5/#findComment-146133 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.