Gość Anonymous Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Witam! W moim opelku (astra f 1992, 1.6 kat) po wymianie uszczelki pod głowica zaczęły dziać się dziwne rzeczy:D Na niskich obrotach gaśnie bądź nie pali na jeden gar przez co zaczął troszkę łykać oleju. Po wyżej 3 tys obr/min już chodzi oki. Niezależnie czy na benzynie czy na lpg. Wymieniłem już: Świece, kopułkę, przewody,palec ale to nic nie dało, jakieś rady?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voodoo Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Ktoś,kto spaprał robotę,niech teraz poprawia.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 W tym problem, że mechanik się nie poczuwa... stwierdził, że jak odbierałem auto to chodziło dobrze   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 a chodziło?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość barteklodz Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 wypierał, wypierał..... a o pomiar kompresji poprosiłeś ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Szczerze nie zwróciłem wtedy uwagi jak chodzi, po prostu odpaliłem i pojechalem, o kompresje nie poprosiłem. Mniejsza już z tym mechanikiem, moja wina ze go nie dopilnowałem. Kwestia teraz jaka może być tego przyczyna iż auto tak działa?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.