Skocz do zawartości

Brak ładowania akumulatora + niedziałające wskaźniki


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam. Mam problem podczas zapalania nie zapala sie zadna kontrolka , wskazniki nie dzialaja a dodatkowo po wcisnieciu gazu zapala sie kontrolka ładowania akumulatora. Ktoś moze mial podobny przypadek , co nalezy zrobic ? Podczas szukania w internecie odnalazlem ze to nie powinna byc wina alternatora , tylko raczej problem z elektroniką . Nie jestem zbyt zaawansowanym kierowcą ale odkrylem ze przekaznik pod maską ma dziwny zapach spalenizny . Orientuje sie ktos czy moze miec to jakis zwiazek z tym ładowaniem ? Pozdrawiam Vectra A .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shido2104, nie napisałeś w zasadzie nic na temat ładowania,czyli jaka ma wartość.Może jest za duże i pali Ci instalację? Sprawdź koniecznie,wzorowe to 14.4V.

No i jako "nowy" zajrzyj koniecznie tu http://forum.opel24.com/viewtopic.php?t=23972

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po prostu najzwyczajniej w świecie padło zasilanie na wspomnianych układach. Przyczyną może być przepalony bezpiecznik, wspomniany przekaźnik lub "złe" połączenie, czyli luźne lub przegrzane łącze lub przewód.

 

Ładowanie jest , dlatego zapala się kontrolka ładowania, po prostu działa "odwrotnie".

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ładowanie jest , dlatego zapala się kontrolka ładowania, po prostu działa

"odwrotnie".

nic z tego nie rozumiem,skoro zapala się kontrolka,to oznacza awarię i tyle.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic z tego nie rozumiem,skoro zapala się kontrolka,to oznacza awarię i tyle.

I owszem, tyle że nie taką, jak myślisz...

podczas zapalania nie zapala sie zadna kontrolka , wskazniki nie dzialaja

czyli brak zasilania prądem układów, który powoduje że...

po wcisnieciu gazu zapala sie kontrolka ładowania akumulatora