Gość redeeps Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Witam. Ostatnio moja Corsa trochę nawala. Zimny silnik i obroty miedzy 1,5-2tys. powodują jakby gubienie zapłonu (przy gazie wciśnietym tylko do utrzymania predkości i obojetnie na jakim biegu) rwie pare razy cyklicznie i dalej jedzie normalnie. Natomiast na biegu jałowym każdorazowe wciśnięcie hamulca powoduje skok obrotów do ok. 1,3tys., a jęśli na jałowym wcisnę sprzegło i ponownie zahamuje obroty już tak nie skaczą. Sprawdzałem błędy na kompie i nic nie ma zapisane. Auto pali w normnie. Raczej nie bierze oleju, na pewno nie więcej niz zwykle. Moc też w normnie. Generalnie przy rozgrzanym silniku objawy znacząco ustępują. Ktoś ma jakieś pomysły co to moze być? EGR był czyszczony 20kkm temu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Wydaje mi sie, że to to samo co zaobserwowałem u siebie i opisałem kilka postów niżej:/ dalej nie wiem czy to jest spowodowane   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość redeeps Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Fakt ze przeglądałem całe forum, a Twojego posta nie zauwazylem Ale u mnie drganie silnika nie występuje. Olej tez w normnie. Podlacze jeszcze jak bede mogl do kompa i sie przejade na zimno. Niestety nie mam zadnego programu ktory umozliwia logowanie czytanych danych podczas jazdy :. Dizwi mnie tylko to ze wcisniecie hamulca powoduje taki skok obrotow (najpierw troche spadaja, a potem skok do 1,3tys.) Rozumiem, ze wspomaganie bierze troche z silinka ale, żeby takie coś sie działo?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 W moim poprzednim samochodzie (Renault 19) takie skakanie obrotów po wciśnięciu hamulców to była norma, w Corsie CDTI to nie występuje. Akurat tym bym sie nie przejmował   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość redeeps Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Wczoraj wieczorem, corsa zaczela rzucac juz w coraz szerszym zakresie obrotow, a na koncu kluczyk z samochodzikiem sie zapalil . Komp powiedzial P0400 ( , nie wiem co to za ( ale P0400 to zawor EGR. Czyli na czyszczeniu przejechałem ponad 20kkm. Ciekawe, czy tym razem do wymiany, czy da rade przeczyscic po raz kolejny . Pozdrawiam!   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.