Gość pawel23 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 mialem taki sam problem,bylem w oplu podpiolem do kompa i wszystko ok bylo wiec pojechalem do gaziarzy zostawilem samochod na noc i na drugi dzien jak przyjechalem to sie z tym uporali.Zalozyli podgrzewacz na listwe poniewasz listwe mam na plastikowej oslonie silnika,silnik z18xe to te wsriskiwacze cieszko sie nagrzewaly z tad te szarpanie na zimnym silniku jak przechodzi z bp na gaz.Dodam ze ten problem wystepuje tylko w zimie na zimnym silniku   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23028-k%C5%82opoty-z-lpg/page/4/#findComment-108704 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość olotg Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Ale ja mam astrę na mono wtrysku i instalkę II generacji   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23028-k%C5%82opoty-z-lpg/page/4/#findComment-108603 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2010 Witam nie wiem gdzie pytac o pomoc wiec pisze tutaj. awiec mam problem z ukladem chlodzenia a dokladnie z dwiema rorkami ktore prawdopodobnie sie rozwarstwily przy samym reduktorze gazu czyli jak rozumiem przez to rozwarstwienie normalnie ucieka mi plyn, a druga sprawa to taka ze mam podejrzenie ze moze byc tez uszkodzony sam reduktor bo od spodu jest caly mokry w plynie czy jest mozliwosc ze jest mokry od rurki bo z niej kapie na reduktor czy tez sam reduktor jest uszkodzony gdzies na uszczelce.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23028-k%C5%82opoty-z-lpg/page/4/#findComment-107295 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2010 Witam!Potrzebuję pomocy.Mam Astrę G 1,6 16V.Założyłem instalację gazową w czerwcu 2009r. firmy AG"ZENIT".To juz nie pierwsze moje auto z gazem i ten sam warsztat zatrudniam do montażu.Ale do rzeczy,po przęglądzie po 10000tyspojawiły mi sie problemy w trakcie jazdy.Wygląda to tak.W trakcie jazdy na rozgrzanym silniku gdy na 3 lub 4 biegu osiągnę 4000tys lub więcej obrotów( na 5 nie sprawdzałem) wysprzęglę skrzynię i wcisnę hamulec nawet niezbyt gwałtownie silnik gaśnie.Jest to nagminne.Byłem na diagnostyce komputerowej u gazowników,nawet sprawdzali w trakcie jazdy z zachowaniem tych warunków i program nic nie wykrył.Jeszcze dodam,że po ponownym odpaleniu przełczenie z paliwa na gaz następowało po około 3km,a powinno po kilkunastu sekundach(silnik rozgrzany)Na przeglądzie wymieniony był filtr gazu.Dziś byłem znowu bo nie polepszyło się,przestawili mi temperaturę i teraz jak zgaśnie to po odpaleniu przełącza sie szybko,ale czemu gaśnie.Jest to niebezpieczne,bo dzieje się to przy wyprzedzaniu.Może ktoś miał podobny problem?Gazownicy zobowiązali się do wysłania informacji do dystrybutora,ale to może potrwać.PROSZĘ O POMOC!!! :-)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23028-k%C5%82opoty-z-lpg/page/4/#findComment-106340 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Boniek sluchaj mialem prawie te same klopoty na tylko ze na 2 3 i 4 biegu czyli przyspieszanie i wyprzedzanie itp ciagle wlanczal mi sie czek engine nie gasl mi tylko gubil kolejnosc wtryskiwania dawki paliwa co powodowalo brak mozliwosci dalszej jazdy musialem wylaczyc i wlaczyc silnik co bylo przyczyna otoz wymienilem zawor recyrkulacji spalin i sonde lambda przeszlo od razu, nie ukrywam troche mnie to kosdztowalo ale warto bylo pozdrawiam i zycze udanej naprawy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23028-k%C5%82opoty-z-lpg/page/4/#findComment-105825 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 28 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2010 Mpoldek dzięki,ale myślę,że to nie to co u Ciebie.Po pierwsze mnie nie zapala się czek engine,po drugie silnik gaśnie całkowicie,po trzecie nie dzieje sie to podczas przyspieszania tylko podczas hamowania i tylko i wyłącznie przy obrotach około 4tys i powyżej,na 3 i 4 biegu na 5 nie sprawdzałem,ale myślę,że było by to samo,a na 2 biegu ciężko jest osiągnąć 4tys obrotów.Po czwarte na paliwie jest ok,obroty spadają do 1 tys i nie gaśnie silnik.Dziś zmienili mi ciśnienie w czymś tam i mam pojeździć,tylko warunki kiepskie się zrobiły i nie ma gdzie potrenować.Pozdrawiam Nadal szukam pomocy. Usunąłem, cześć napisaną z Caps Lock-regulamin/rafaln1   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23028-k%C5%82opoty-z-lpg/page/4/#findComment-105822 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.