Gość Anonymous Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 witam kolegów mam problem z dostaniem pokrywy na kierownicę do zafiry 2000 (trójkątna) pękł mi lewy gumowy przycisk klaksony no i guma rozwarła się na zewnątrz co strasznie wnerwia przy skręcaniu bo cały czas zachaczam palcami i rozrywam bardziej. Na giełdzie znalazłem zaślepkę za 70 PLN odlewaną z plastiku ale nie da się używać klaksonu, poza tym poduszka nie odpali bo pokrywka jest w całości, a za "oryginał" gość chciał 250 PLN czy ktoś z Was wie gdzie taką rzecz zdobyć pozdrawiam bastek   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Hmm polecam poszukać na allegro jakiś astry w całości do rozbiórki( sporo jest anglików)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość HArtur1 Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 W ASO koszt pokrywy to 200 bez robocizny. Jak nie to i nie używka to pozostaje Ci czarny silikon i próby reanimacji.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 dzieki koledzy na allegro te za 100-150 są w takim samym stanie jak moja zastanowię się nad naprawą i naklejeniem czegoś co może będzie ładnie wyglądało no a jak nie to się cgyba skusze na nową pozdrawiam Bastek   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Witam wszystkich, a tak przy okazji bo mam ten sam problem czy jest jakiś większy problem z wymianą? Czy ktoś wie jak to wymienić?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 Dwie śruby z tyłu kierownicy:) dział książka sam naprawiam opel zafira i astra.Polecam   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Bastek, moge sie dowiedziec jak poszla reparacja? Jaki skutek i czy byly jakies niespodzianki? dzieki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Bastek, mam ten sam problem i wolałbym poradzic sobie z tym bez wymiany. Napisz co udzło ci się zdziałać. Ja próbowałem "kropalką" a potem LockTite'm (używam w pracy do uszczelniania złącz pracujących w wysokich temperaturach). Z "kropelką" to lipa, a LockTite poszedł w ruch dopiero dziś. Pozatym dlaczego to cholerstwo pęka? Ja już kupiłem z małym pęknięciem ale teraz zaczęło pękać dalej (wysokie temp.)   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość adrianopelek Opublikowano 24 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2007 Z "kropelką" to lipa, a ta kropelka to nie pozostawiła białych sladów obok miejsc klejonych?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2007 Kropelka pozostawia białe ślady ale można ją elegancko zeskrobać z części widocznych i zostawić tylko spoinę w klejonej szczelinie. Potem machnąć sprayem do cockpitów i jest prawie niewidocze. Problem polega na tym, że okolica kleksonu ma wybrzuszenie i dalej pęka - i nie wiem jak sobie z tym poradzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.