Skocz do zawartości
Gość Anonymous

Dziwne szarpanie silnika Calibra 2.0 16 V

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Witam

Od niedawna jestem posiadaczem Opla Calibry 2.0 16 V

I od samego początku mam problem z szarpaniem silnka na niskich obrotach.

Prawdę mówiąc tak jak by chodził nie równo. A obrotki na obrotomierzu nawet nie drgną a silnikiem szarpie.

Powymieniałem wszyskie poduszki silnika na nowe bo myślałem że to od nich ale problem nie zniknął.

Poprostu już nie wiem o co tu chodzi.

Może ktoś zwas się spotkał z takim czymś i mi pomoże.

Pozdrawiam wszyskich maniaków opla.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

A stan świec i kabli zapłonowych??Masz lpg???Poza tym może układ paliwowy może "nawalać" tzn albo pompa paliwa lub wtryski nie podają odpowiedniej ilości paliwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

wyczyśc krowca, egera posprawdzaj przewody podciśnieniowe no i sprawdź czy nie masz błedów.


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

Kable świece są ok. Mam tylko benzyne.

błędów nie wykazuje zadnych bo ostatnio byłem na diagnostyce i nic nie pokazało

Bardziej będe obstawiał przy układzie paliwowym.

Ale musze to najpierw posprawdzać.

Dziwne jest dlamnie to że szarpania wyskakują tylko na biegu jałowym.

Podczas jazdy na większych obrotach wszysko jest ok.

Jak któś ma jeszcze jakieś propozycje co do w/w-ego problemu to czekam na info

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to że szarpania wyskakują tylko na biegu jałowym.

jeśli ruszasz z miejsca i samochód robi kangurka,to obstawiam pompę paliwa,że za mało podaje.Jest sposób na sprawdzenie,trzeba odkręcić przewód paliwa przy silniku i łapać benzynkę do jakiejś bańki,oczywiście przy włączonym zapłonie.Problem w tym,że nie pamiętam ile musi wylecieć w przeliczeniu na minutę 1,5 czy 3,5 litra.ktoś pamięta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

To jak z tym sprawdzaniem tej pompy.

Pomoże ktoś ile ma wylecieć paliwka. Pomóżcie Plissssssssssss


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

zmien kopulke tylko cala !!! razem z zawartoscia i bedzie ok :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W silnikach na wielopunkcie min. 2l/min, w jednopunktach 1l/min.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

witam ja mam to samo w aucie , auto do 3 tys jak jedzie to szarpie i na benzynie i nagazie jest to samo moze mi pan podpowie co bylo u pana ...:wesoly:?a powyzej 3 tys obrotow jest dobrze:)powie pan co zrobil u siebie

mam te samo auto calibre 2.0 16 v prosze o odpowiedz na gg 7964188 z gory dziekuje :wesoly:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Anonymous

też miałem problemy z szarpaniem silnika, tyle że przy wyższych obrotach. Problemem był przepływomierz i jakieś błędy w komputerze. Sprawdź to.

Pzdr!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.