Gość Aktimel Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Panowie wyjechałem astrą na drogi i ogólnie jestem zadowolony, stabilna, nie nie trzeszczy i nie stuka, zbiera sie całkiem dobrze....acha i już wiem na 100% że mam Y20DTH 74kw, poprawili na dignostyce. ALE jest jeden zajebiaszczy problem, przy każym biegu podczas rozpędzania w pewnym momencie odcina moc, czuc spadek prędości, tak różnie między 1500 a 2000 tys obr.za każym razem...no i chmura czarnego dymu za mną...Auto stalo 2 miesiące, no ale zrobiłem ponad 200 km i powinno się rozgrzać...przetrzeć nieco..!Czy to jakiś elektozawór,czy czujnik???proszę o radę..   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23346-odcina-moc-i-kopci-na-czarno-dti/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 jakies kontrolki sie zapalaja? przy zapalaniu auta jakie sie pala? zacznij od egr, moze sie przycina stad dymienie...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23346-odcina-moc-i-kopci-na-czarno-dti/#findComment-142425 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Aktimel Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 kontrolki są ok, tylko auto z kluczzem pare sekund się świeci po odpaleniu ale przez słaby aku bo pada lub świece bo po rozgrzaniu kontrolka znika i nie pojawia się...kurcze błedy sprawdze jutro, ale objaw bardzo charakterystyczny...... jedynka--jedziesz--ok1500 obr i spada moc i chmura czarna...i tak każy bieg.?silnik chodzi równo, nie faluje, ładnie, no na prawdę przyjemna jazda tylko ta kiszka....   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23346-odcina-moc-i-kopci-na-czarno-dti/#findComment-142422 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 jesli masz jakie sbledy to warto je sprawdzic, a noz widelec jest tam "ten" blad co do zaworu EGR tak sobie gdybam - jesli ci sie zawiesil w otwarciu, a elektrycznie dziala to blad ci sie nie wyswietli, natomiast przy spokojnej jezdzie, badz na luzie (gdy powinien byc otwarty) ni ebedziesz czul roznicy - ale gdy chcesz uzyc pelna moc wtedy kiszka...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23346-odcina-moc-i-kopci-na-czarno-dti/#findComment-142419 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość huri_khan Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 kontrolki są ok, tylko auto z kluczzem pare sekund się świeci po odpaleniu ale przez słaby aku Ja jednak bym sprawdził jakie błędy są na komputerze   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23346-odcina-moc-i-kopci-na-czarno-dti/#findComment-142417 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Aktimel Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Kicaj no właśnie tak.....wymieniłem aku i autko zgasło, alee moc dalej nie jest ze mną..?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23346-odcina-moc-i-kopci-na-czarno-dti/#findComment-142398 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość infusio Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Może sie myle a może poprostu na moje doświadczenia nałożyło sie coś jeszcze czego nie jestem świadomy lecz miałem podobnie a winowajcą był czujnik obrotów wału - spadek mocy , zasłona dymna za sobą lecz w moim wypadku był jeszcze brak wskazań obrotomierza. Wyczyściłem EGR wszystkie przewody próżniowe wymieniłem czujnik i oko. To moje luźne dywagacje bo czujnik ów nie powinien chyba podowodać takich objawów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23346-odcina-moc-i-kopci-na-czarno-dti/#findComment-142392 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Aktimel Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 kicaj napisz coś więcej, bo jest własnie tak jak napisałeś, na każdym biegu podcina, a bywa że jak przydusze gazu to moc wraca....nie na długo...   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23346-odcina-moc-i-kopci-na-czarno-dti/#findComment-142325 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 7 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2009 Aktimel, nie chce cie w blad wprowadzac, bo u mnie sie skonczylo od razu wymiana EGRa. u mnie bylo tak ze jak sie zagrzal (jak zimny EGR nie pracuje) auto tracilo moc, raz chodzilo super a raz jakby polowy mocy brakowalo, choc moment sprawial swoje... spalanie oczywiscie wzroslo... jesli masz mozliwosc to sprobuj przeczyscic, przemyc, przeplukac egr - moze dasz rade sprawdzic jak chodzi przy okazji. jesli to pomoze to jestes w banku co do dymienia - tu nic nie powiem bo mam DPF. jednakze dalej dywagujac - polotwarty EGR w momencie gdy potrzeba jest maksymalna moc, moze powodowac niedomiar tlenu a to powoduje zwiekszenie dymienia *(czy tez przekroczenie progu dymienia) w Mondeo MKIII TDCi to byl typowy problem, ale tam sie dalo zaslepic EGR... i wierz mi ze wiem co masz na mysli piszac kleby dymu za toba - raz jak startowalem spod swiatel na autostrade, a za mna jechal kabriolet to gosciu gwaltownie zmienial pas ruchu uciekajac przed czarnymi chmurami   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23346-odcina-moc-i-kopci-na-czarno-dti/#findComment-142313 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Aktimel Opublikowano 8 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2009 Kurcze u mnie jest tak jak pisałem jest moc od niższych obrotów i zauważyłem dodatkowo że na 1i 2 biegu odcina na 1500 obr a na 3, 4, 5 ok 1800 obr..no i potem chmurka aż klapa czarna.......to może jednak wina jaiegoś podciśnienia, ?? A mam jeszcze taki pomysł.. 1-) Czy właśnie ten elektrozawór nie pompuje za wcześnie...i przy odp. obrotach dla każdego biegu nastepuje przeładowanie i wysadza turbine..bo mam wrażenie że ten spadek mocy ma miejsce w chwili osiągania max momentu dla turbo.. 2-) czy uszkodzony filtr paliwa (ułamana lekko końcówka, doprowadzenia, zasilania) może powodować te spadki....filtr podaje paliwo i w chwili kiedy przyspieszam powstaje gdzieś niesczelność?? już sam nie wiem ...jutro będę walczył z elektozaworami i EGR.... [ Dodano: Sro Wrz 09, 2009 21:28 ] No i Panowie Moc powróciła Wszystko sprawdzone, przewody i elektrozawory, egr chodzi jak laleczka....A przyczyną była dziura w intercull... załatane, zaklejone i auto torpeda,,,ani grama dymu, idzie jak burza....jestem szczęśliwy ...Z większych napraw czeka mnie wymiana żarówki za zegarami...A w piątek przetestuje auto na trasie do Międzyzdrojów....Dziękuja za rady... Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/23346-odcina-moc-i-kopci-na-czarno-dti/#findComment-142243 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.